۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۵۳۴۸

حوزه علمیه حرم مطهر علی‌بن‌ حمزه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ به‌همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس حوزه علمیه حرم مطهر علی‌بن‌ حمزه(ع) در استان فارس در دست احداث قرار گرفته است.
حوزه علمیه حرم مطهر علی‌بن‌ حمزه راه‌اندازی می‌شود
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، مصطفی زائری، مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با اعلام این خبر گفت: سالن جدید حرم مطهر علی‌بن‌ حمزه(ع) نیز با زیربنای یک هزار و 600 متر مربع در طبقه زیرین این حرم مطهر در 11 شهریورماه جاری مصادف با 22 ماه مبارک رمضان با اجرای تلاوت قرآن کریم با حضور رجب شعبان‌الدیری قاری قرآن از کشور مصر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مجموعه فرهنگی الحاقی حرم مطهر 6 هزار متر مربع زیربنا دارد که در مجموع با هزینه دو و نیم میلیارد تومان از محل نذورات مردمی حرم مطهر، بودجه‌های اوقاف و امور خیریه فارس، اعتبارات استانی با همکاری استانداری فارس و فرمانداری شهرستان شیراز و همچنین اعتبارات سفر‌های استانی ریاست جمهوری احداث می‌شود.

به گزارش ایکنا، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی الحاقی حرم مطهر علی‌بن‌ حمزه(ع) شامل مسجد، حسینیه، دارالشفا، کتابخانه، سالن همایش‌ها و جلسات، قرائت‌خانه،پو واحد فرهنگی است و محل استقرار حوزه علمیه این آستانه مقدس نیز در هیمن بخش در نظر گرفته شده است./917/د103/ص
ارسال نظرات