۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۸۵۳۵۳
مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان:

نه غزه نه لبنان شعار جدایی دین از سیاست‌های الهی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه ارج نهادن به قدس، ارج نهادن به ارزش های والای انسانی و عزت مسلمین است تأکید کرد: شعارهای ما بایستی دشمن را ناامید کند، «نه غزه نه لبنان» شعار تفرقه انگیزی و جدایی دین از سیاست های الهی است.
حجت‌الاسلام حسيني يگانه
حجت الاسلام سیدجعفر حسینی یگانه، مسؤول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: این فرمایش امیرمومنان حضرت علی(ع) که می فرمایند دوست و یاور مظلوم بوده و بر سر ستمگر فریاد بزنید، به خوبی تکلیف ما در حمایت از فلسطین را تبیین می کند.

وی با بیان اینکه روز قدس، روز عزت مسلمین و ذلت اسرائیل غاصب است گفت: روز قدس، روز فریاد ملت های مظلوم علیه ظلم و چپاولگری استکبار جهانی است و ارج نهادن به قدس، ارج نهادن به ارزش های والای انسانی و عزت و سربلندی مسلمین و خواری صهیونیزم جهانی است.

حجت الاسلام حسینی یگانه تصریح کرد: حضور در راهپمایی قدس، به نمایش گذاردن قدرت اسلام و اعلام امادگی مسلمین و پاسخ به زورگویی های دشمن است، حضور هزاران نمازگزار در کنار یکدیگر در آخرین جمله ماه مبارک رمضان، بر عزت و اقتدار امت حزب الله در راه مبارزه علیه صهیونیزم غاصب می افزاید.

وی ادامه داد: مردم در حالی در این راهپیمایی شرکت می کنند که روزهای مبارزه با جهاد اکبر را پشت سر گذاشته و امروز آمادگی و قدرت خویش را برای جهاد اصغر که مبارزه با استکبار جهانی است به نمایش می گذارند و به دشمنان یاداور می شوند که ما هیچ هراسی از شما نداریم و در هنگام نیاز با پایداری از آرمان های خود دفاع خواهیم کرد.

مسؤول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان،حضور در راهپیمایی قدس را موجب قوت قلب آورارگان و مبارزان علیه غاصبان دانست و افزود: مسلمین با حضور یکپارچه، خود را مکلف می دانند تحت هر شرایطی قداست قدس شریف را در سراسر جهان حفظ و حراست کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان در راهپیمایی قدس، به بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی(که مدافع واقعی مردم ستمدیده فلسطین هستند) اعلام دارد که ما از ارزش ها و آرمان های خود در هر نقطه از دنیا دفاع کرده و اجازه تجاوز و غارتگری به احدی نخواهیم داد.

حجت الاسلام حسینی یگانه با بیان اینکه حضور میلیون ها انسان در راهپیمایی قدس، لزره بر اندام استکبار جهانی انداخته و مقاومت حزب الله را چند برابر می کند ابراز داشت: حمایت های امام راحل(ره) و انتخاب و نامگذاری آخرین جمعه ماه خدا از سوی ایشان و نیز حمایت های مکرر رهبر معظم انقلاب از مردم فلسطین و حزب الله امید ملت مظلوم فلسطین را در راه مبارزه خستگی ناپذیر علیه اسرائیل بالا خواهد برد.

وی گفت: ملت ایران با اطاعت و فرمانبری از رهبر و مرجع خویش، حضور در راهپیمایی این روز عزیز را برخود تکلیف دانسته و ولایت مداری خویش را به نمایش می گذارد و به دولت لبنان و مظلومین آن حق می دهد تا از تجهیزات نظامی که به دست جوانان توانمند ایرانی ساخته شده برای تجهیز خود علیه کسانی که تصمیم به نابودی مسلمین گرفته اند استفاده کنند.

مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه روحانیت همواره پرچمدار استکبار ستیزی و مبارزه علیه صهیونیزم بوده است یادآور شد: روحانیت و حوزه های علمیه امروز هم در کنار امت حزب ا لله همان راه را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به شعار برخی در روز قدس سال گذشته مبنی بر عدم حمایت از غزه و فلسطین تأکید کرد: شعارهای ما نباید دشمن شادکن باشد بلکه باستی دشمن را ناامید کند اینکه بگوییم نه غزه نه لبنان شعار تفرقه انگیزی و جدایی دین از سیاست های الهی است، این شعار بدان معناست که خود را از مکتب ولایت جدا می پنداریم چرا که امیرالمومنین(ع) خود علیه صهیونیزم و استکبار فریاد می زد .

حجت الاسلام حسینی یگانه خاطرنشان کرد: شعار ما شعار لبنان و حزب الله و شعار حزب الله هم شعار انقلاب اسلامی است./930/ ت302/ص
ارسال نظرات