۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۸۵۳۹۳
امام جمعه بجنورد:

روز قدس روز ظهور انسانیت و آزادگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بجنورد، گفت: روز قدس روز ظهور انسانیت و کمال انسان و آزادگی مسلمانان جهان است.
 آيت الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد
آیت الله حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد و عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اهمیت این روز، دشمنی با صهیونیست را یک مساله اعتقادی دانست که مردم مسلمان جهان برای رهایی قدس این قبله اول خود به تظاهرات می پردازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم مسلمان ایران و جهان مصمم تر از پیش سعی دارند راه پیروزی قدس را هموار سازند و در این رابطه مقاومت اسلامی و یکپارچگی تنها راه نجات فلسطین و آزادی قدس عزیز است.

وی افزود: امروز صهیونیست در حملات بی رحمانه خود از مرزها و حریم ها تجاوز کرده و بدون شناخت و رعایت حدود خود به راحتی دست به جنایات وحشتناکی زده که حتی زنان و خردسالان فلسطینی نیز از این حملات جان سالم به در نبرده اند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی نمونه کامل همه جنایتکاران تاریخ در مقاطع مختلف بوده و زشت ترین و ضد انسانی ترین اعمال را رقم زده است که سزاوار بدترین برخوردها از سوی مسلمین است.

امام جمعه بجنورد، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس ،زمان ظلم ستیزی در مقابل استکبار جهانی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است و وظیفه کشورهای اسلامی در قبال فلسطین باید به صورت اتخاذ یک موضع منسجم و متحد ضد اسرائیل باشد.

آیت الله مهمان نواز، درخصوص اندیشه های امام خمینی (ره) در خصوص روز قدس گفت: روز قدس روزى است که باید سرنوشت ملتهاى مستضعف معلوم شود، باید ملتهاى مستضعف اعلام وجود بکنند در مقابل مستکبرین.

وی گفت: باید همانطور که ایران قیام کرد و بینی مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید، تمام ملتها قیام کنند و این جرثومه هاى فساد را به زباله‌دانها بریزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ازدیدگاه امام خمینی (ره) روز قدس، جهانى است و روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است،روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام و روز حکومت اسلامى است.

وی افزود: بزودی شاهد نابودی کامل رژیم جنایتکار اسرائیل و رهایی ملت مظلوم فلسطین از یوغ استعمار و تجاوز آنان باشیم که در این زمینه باید تمام مسلمین با گامهای استوار و فریادهای بلندشان در راهپیمائی روز قدس موجبات رهائی قدس و فلسطین را مهیا سازند./966/ت302/ص

ارسال نظرات