۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۸۵۴۶۷

برگزاری چهارمین نمایشگاه فرهنگ و مناسبت‌های مذهبی در مازندران

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری چهارمین نمایشگاه فرهنگ و مناسبت‌های مذهبی در این استان خبر داد.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین نمایشگاه فرهنگ و مناسبت‌های مذهبی در استان خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه با بیش از 60 غرفه و با اعتباری بالغ بر 25 میلیون تومان در یکی از شهرهای غرب استان (بابلسر یا تنکابن) در اویل دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران  غرفه های تجسمی اهل بیت(ع) در مدینه، کوفه، کربلا و عصر عاشورا، غرفه نحله های انحرافی، غرفه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از مهم ترین بخش های چهارمین نمایشگاه فرهنگ و مناسبت‌های مذهبی استان اعلام کرد.

حجت الاسلام شکریان همچنین از راه اندازی غرفه محصولات فرهنگی در این نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: در این غرفه ها محصولات فرهنگی و هنری به ویژه پژوهش نرم افزاری هیأت های مذهبی هر یک از شهرهای استان در 20 غرفه در معرض بازدید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
 
گفتنی است، چهارمین نمایشگاه فرهنگ و مناسبت های مذهبی مازندران ابتدای دی ماه امسال در یکی از شهرهای بابلسر و یا تنکابن برگزار خواهد شد./950/پ202/س
ارسال نظرات