۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۸۵۵۴۶

راهپیمایی مردم خوی در حمایت از مردم فلسطین

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی اقشار مختلف مردم شهرستان خوی همزمان با سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.
راهپیمایی مردم خوی در حمایت از مردم فلسطین
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان خوی همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان از میدان شیخ نوایی به سمت میعادگاه‌های نماز وحدت‌بخش جمعه شروع و با عبور از خیابان‌های مدرس، طالقانی و شریعتی در محل مصلای بزرگ نماز جمعه خوی به پایان رسید تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در صفوف فشرده و با شکوه نماز جمعه، فریاد وحدت و حمایت از مظلومان را سر دهند.

مردم مؤمن و روزه‌دار خوی با مشت‌های گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» سر دادند تا با اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود، اقتدار و عظمت ایران و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را به نمایش در‌آورده و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی وی نشان دهند.

جوانان و نوجوانان در روز قدس امسال با در دست داشتن پلاکاردها، پرچم‌ سه رنگ جمهوری اسلامی و پرچم فلسطین، حزب‌الله، و همچنین تصاویر امام خمینی(ره)، ولی امر مسلمین جهان و سید حسن نصر الله، شور و شوق خاصی به این راهپیمایی دشمن شکن بخشیده بودند.

گفتنی است، به منظور برگزاری باشکوه‌ راهپیمایی روز قدس، نماز وحدت بخش جمعه و رفاه حال راهپیمایان در مسیرهای منتهی به مصلای نمازجمعه محدودیت‌های ترافیکی اعمال شد.

مؤید حسینی صدر، نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در این راهپیمایی بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) با بنیان گذاری روز قدس تحولی نوین و اساسی در مقاومت مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی ایجاد کردند.

وی با بیان این که اکنون در جای جای دنیا، آمریکا جزء منفورترین حکومت‌ به شمار می‌آید، تصریح کرد: باید با وحدت کشورهای اسلامی به حمایت از مبارزات مردم فلسطین زمینه نابودی رژیم خونخوار و غاصب اسرائیل هرچه سریع تر فراهم شود.

در پایان راهپیمایی شرکت کنندگان در 9 بند قطعنامه‌ای در حمایت از مبارزات مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش صادر کردند./938/پ202/س
ارسال نظرات