۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۸۵۵۵۹
معاون رییس جمهور:

اسرائیل در حفظ امنیت خود عاجز است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: امروز اسرائیل غاصب در شرایطی ایران را تهدید می کند که در حفظ امنیت خود عاجز است.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور امروز در جمع راهپیمایان روز قدس تبریز اظهار داشت: ملت ایران فریادگر بیداری جهان اسلام است و لحظه ای پرچم مظلومیت ملت فلسطین را زمین نگذاشته است.

وی روز قدس را نماد جهاد اسلامی و عامل وحدت مسلمین دانست و خاطر نشان کرد: اگر مسلمانان پرچم جهاد را به دست گیرند، فلسطین آزاد شده و رژیم صهیونیستی توان مقابله با امت اسلام را نخواهد داشت.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: در شرایطی که بر ملت ها با اندیشه های قومیتی حکومت می شد، اما راحل مساله فلسطین و قدس شریف را مطرح کرد و مقابله با تجاوز و زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی را وظفیه هر مسلمان دانست.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی دفاع از ملت فلسطین را افتخاری برای خود می داند، گفت: بیداری مردم ایران نقشه های شوم استکبار جهانی در اختلاف افکنی میان مسلمانان را نقش بر آب کرده است.

معاون رییس جمهور با اشاره به خیانت برخی سران کشورهای اسلامی در برابر مسأله فلسطین اظهار داشت: روز قدس افزون بر افشای جنایات سران برخی کشورهای عربی، چهره واقعی منافقان داخلی را نیز آشکار کرد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به فتنه های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته گفت: شعار سی ساله ملت ایران تغییر نخواهد کرد، مگر می شود پرچم مظلومیت فلسطین که از امام راحل به دست ما رسیده، زمین گذاشته شود.

وی خاطر نشان کرد: فتنه گران با شعارهای انحرافی خود کار را به جایی رساندند که استکبار جهانی امیدوار شده و اعلام کرد؛ سبزها بزرگ ترین سرمایه اسرائیل هستند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود سازش با رژیم صهیونیستی را ذلت جهان اسلام دانست و اظهار داشت: امروز مسأله فلسطین جهانی شده و در جای جای دنیا ندای مظلومیت مردم غزه به گوش می رسد، حمایت از مردم فلطسین عامل محبوبیت رجال سیاسی شده است.

وی همچنین با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کشتی آزادی گفت: امروز اسرائیل غاصب در شرایطی ایران را تهدید می کند که در حفظ امنیت خود عاجز است.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونستی بداند اگر دست از پا خطا کند، با جواب کوبنده تر و محکم تر از جنگ ۳۳ روزه لبنان روبه رو خواهد شد.

وی با تأکید بر این که ایران اسلامی تسلیم فشارها نمی شود، گفت: مرگ هزاران اسرائیلی تنها گوشه ای از هزینه حمله رژیم صهیونیستی به ایران خواهد بود./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات