۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۸۵۵۶۶

مردم 30 نقطه استان سمنان فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند

خبرگزاری رسا ـ مردم مسلمان و روزه دار سی نقطه استان سمنان همگام و هم صدا با دیگر آزادی خواهان جهان در لبیک ندای رهبر معظم انقلاب با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند.
راهپيمايي روز قدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم مسلمان و روزه دار 17 شهر و 13 روستای استان سمنان همگام و هم صدا با دیگر آزادی خواهان جهان در لبیک ندای رهبر معظم انقلاب با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند.

راهپیمایان ضمن حمل تمثال امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پلاکاردهای متعدد و پرچم های ایران اسلامی و فلسطین، برلزوم حمایت از مردم فلسطین و انتقاضه و محکوم نمودن جنایات اسرائیل غاصب تاکید کردند.

در این راهپیمایی ها مردم با سردادن شعارهای «مرگ برامریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «دست خدا بر سر ماست، خامنه ای رهبر ماست» و « آمریکا اسراییل مرگ به نیرنگ تو خون شهیدان ما می چکد از چنگ تو» خشم انزجار خود را از جنایتکاران رژیم صهیونیستی نشان دادند.

راهپیمایان پس از پایان راهپیمایی قطعنامه سراسری این مراسم را که در قالب 9 بند تنظیم شده بود با تکبیر مورد تائید قرار دادند./960/پ202/ص
ارسال نظرات