۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۸۵۵۸۴

شعار مرگ بر اسرائیل در خراسان شمالی طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ امروز مردم ولایت مدار و غیور، خراسان شمالی در راهپیمایی روزقدس، برای باردیگر شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را بر گوش جهانیان طنین انداز کردند.
شعار مرگ بر اسرائیل در خراسان شمالی طنین انداز شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، امروز مردم غیور، ولایت مدار و خون گرم خراسان شمالی با حضور گسترده خود در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس برای بار دیگر همدردی و وفاداری خود را به مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و همچنین با سردادن شعار، اسراییل مرگت باد، آمریکا مرگت باد خواستار نابودی و محو شدن این مستکبرین از روی زمین شدند.

مردم و مسؤولان خراسان شمالی امروز به کشورهای حامی اسراییل غاصب ثابت کردن که مسلمانان جهان ساکت ننشسته و با سردان مرگ براسراییل و مرگ برآمریکا از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد.

در این راهپیمایی عظیم شعارهایی همچون، الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ برآمریکا، مرگ براسراییل و مرگ برصهیونیست توسط مردم غیور و ولایت مدار خراسان شمالی برگوش جهانیان طنین انداز شد.

مردم این شهر، با بدست گرفتن تابلو و پارچه هایی با نوشته  فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است، ای رهبرآزاده آماده ایم آماده، مرگ برصهیونیسم مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین شدند.

مردم مرکز این استان امروز با حضور گسترده خود در این راهپیمایی عظیم، به حامیان اسرییل غاصب و خونخوار، نشان دادند که مسلمانان سکوت نکرده اند و تا آخر قطره خون با مردم مظلوم و وفادار فلسطین در صحنه خوهند بود.

امروز مردم بار دیگر (روزجهانی قدس) یادگار به یادماندنی و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) را با حضور گسترده خود به جهانیان شناساندند و دفاع همه جانبه خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

گفتنی است، این حضور مردمی و افتخارآرین مملو از اقشار مختلف، با قرائت بیانیه ای در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و با آتش کشیده شدن مترسک های اسراییل و آمریکا در جلوی مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) به پایان رسید.

شایان ذکر است، مسیرراهپیمایی از میدان شهید مرکز این شهر آغاز و به طرف مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) با حضور اقشارمختلف استان اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و مسؤولان استانی پایان یافت./966/پ202/ص
ارسال نظرات