۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۸۵۵۹۹
امام جمعه اردبیل:

روز جهانی قدس امسال پاسخ دندان شکنی به رسانه های غربی داده است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: امپراطوری رسانه ای غرب با تمام فعالیت و هجمه تبلیغی خود نتوانسته کوچک ترین تأثیری در اراده مردم مسلمان ایران اسلامی داشته باشد.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: هنوز ابتکار امام راحل در اعلام آخرین جمعه ماه میارک رمضان به عنوان روز قدس، موجب خشم دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی است.

وی خاطر نشان کرد: خروش ملت های آزاده و مدافع مظلومان عالم در این روز به عنوان یک فرهنگ عمومی جا افتاده، چنان که تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی از روزها قبل آغاز شده و بعد از روز قدس نیز ادامه دارد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با بیان این که بحران امنیت و اقتصاد دامان اسرائیل را گرفته است، گفت: مهاجرت یهودیان از سرزمین های اشغالی فلسطین نشانگر این مسأله است.

وی با بیان این که رژیم صهیونستی به دنیال قاچاق کودکان از کشورهای دیگر از جمله جمهوری آذربایجان است، تصریح کرد: قاچاق اعضای بدن و فساد و فحشا تنها گوشه ای از جنایات این رژیم منحوس است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی ملت ایران را مدافع واقعی حق مردم فلسطین دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نقاب دموکراسی و آزادیخواهی دروغین را از چهره حامیان رژیم صهیونیستی را برداشت.

وی تاکید کرد: اکنون کار بجای رسیده که آمریکا با گدایی چند نفر را برای مذاکرات صلح وسازش بین اسرائیل و فلسطین جمع کرده تا بارک اوباما پیش از انتخابات آمریکا مقبولیتی برای خود دست و پا کند.

امام جمعه اردبیل گفت: مردم و گروه های انقلابی فلسطین مخالفت خود را با این مذاکرات نشان دادند و افرادی مانند محمود عباس، شاه اردن و حسنی مبارک تاثیری در برقراری صلح وسازش خاورمیانه نخواهند داشت و محمود عباس فردا باید به سؤالات فلسطینی ها درباره نتیجه مذاکرات پاسخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و همپیمانانش خود می دانند که آنجا که جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه نباشد هیچ مذاکرات صلحی به نتیجه نخواهد رسید و اگر ایران تصمیم نگیرد مشکلات منطقه حل نخواهد شد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به راهپیمایی عظیم ملت ایران در روز قدس گفت: اگر آمریکا می خواهد صلابت، استقامت و همبستگی ملت ایران را ارزیابی کند در روز قدس ببیند و اگر می خواهد محک بزند اثرات ناموفق سرمایه گذاری های کلان رسانه های و ایجاد شبکه های مختلف رادیو و تلویزیونی علیه ایران را در این راهپیمایی ببیند.

امام جمعه اردبیل افزود: آمریکا همچنین می تواند نتیجه تحریم ها علیه ایران و عکس العمل ملت را ببیند و قطعا خواهد دید که این همه هجمه رسانه ای و اعمال تحریم ها نتیجه ای جز همبستگی بیشتر و استقامت ملت ایران نخواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن همیشه در فکر توطئه علیه ایران اسلامی است، گفت: حضور مردم در صحنه به ویژه راهپیمای روز قدس این توطئه ها را خنثی کرد و نتیجه این حضور میلیونی، ناامیدی و یأس آمریکا و صهیونیست ها است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی حضور مردم اردبیل در راهپیمایی روز قدس را پرشور دانست و گفت: این حضور ریشه در ایمان این مردم دارد و مردم با شرکت در راهپیمایی و شعارهای ذکر گونه خود در واقع در حال عبادت در ماه رمضان هستند.

وی گفت: این حضور پرشور نشان می دهد که امپراطوری رسانه ای غرب با تمام فعالیت و هجمه تبلیغی خود نتوانسته کوچک ترین تأثیری در اراده مردم مسلمان ایران اسلامی داشته باشد؛ از این رو استکبار متحمل شکست سختی شده است./935/پ201/س
ارسال نظرات