۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۸۵۶۱۷
امام جمعه بجنورد:

تنها راه نجات امت اسلامی تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری است

خبرگزاری رسا ـامام جمعه بجنورد، گفت:‌امروز روز حمایت از دین و حمایت از اسلام است و تنها راه نجات امت اسلامی تبعیت از دستورات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.
آيت الله حبيب الله مهمان نواز امام جمعه بجنورد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد و عضو مجلس خبرگان رهبری در نماز جمعه این هفته که با حضور گسترده مردم ولایت مدار و غیور خراسان شمالی در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: آفرین بر ملت ایران و ملتهایی که امروز با شرکت پرشور در برابر خیانت صهیونیست ها و اسراییل غاصب قیام کرده و جهانیان را از ظلم و ستم این رژیم غاصب اشغالگر علیه مظلومیت مسلمانان مطلع کردند.

وی خاطرنشان کرد: ‌امروز روز حمایت از دین و حمایت از اسلام است و تنها راه نجات امت اسلامی تبعیت از دستورات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری،  تصریح کرد: اگر همه حاکمان مسلمان یک پارچه و متحد شوند و به قاطعیت به حمایت از یکدیگر بپردازند، به طور قاطع خواهیم گفت، بیت المقدس قبله اول مسلمنان جهان از دست این رژیم غاصب و خونخوار نجات خواهد یافت.

وی بیان داشت: امروز باید تمامی حاکمان مسلمان دست از سکوت خود برداشته و به حمایت و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم جنایتکار و غاصب بپردازند.

آیت الله مهمان نواز، تبعیت از افکار امام راحل و تأکیدات رهبر معظم انقلاب، تنها راه حمایت از دین، اسلام و تنها راه نجات امت دانست و افزود: با تبعیت از افکار امام راحل و تأکیدات رهبر معظم انقلاب، اسراییل غاصب و صهیونیستهای جهان از از روی کره زمین برداشته و محو می شوند.

وی به ایام شهادت امیرمؤمنان، حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: یکی از خصوصیات بارز امام علی (ع) اجرای عدالت بود که حضرت آن را الگوی فعالیت های خود در آن زمان قرار داده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهارداشت: امروز مفاسد اخلاقی به طور بی سابقه ای وارد عمق زندگی مردم شده و تبلیغات سوء دشمنان برای گمراه کردن زنان و مردان ما ادامه دارد که باید هوشیار باشیم و در مقابل و مردان و زنان خود را از این تبلیغات ناهنجار درمقابل دشمنان آگاه کنیم.

وی افزود: ما باید با الگو قراردادن ائمه اطهار(ع) برای دختران و پسران خود آنان را در مقابل توطئه ها و اهداف شوم و ناپسندیده دشمنان آگاه و هشیار کنیم.

آیت الله مهمان نواز، به یتیم نوازی حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: مردم باید یتیم نوازی را از حضرت علی (ع) فراگیرند و در این روزهای پرفضیلت رمضان باید به یتیمان برسند و به وصیت امیرمؤمنان حضرت علی (ع) عمل کنند./966/پ202/ص
ارسال نظرات