۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۸۵۶۳۱
امام جمعه دزفول:

نهادینه شدن فرهنگ مقاومت دستاورد بزرگ روز قدس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با تشریح زوایای مختلف حضور ملت های مسلمان به ویژه ملت خدا جوی ایران اسلامی در راهپیمایی های سراسری روز قدس، نهادینه شدن فرهنگ مقاومت را دستاورد بزرگ این روز دانست.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس سبب احیای روحیه مقاومت ملت فلسطین و غزه در رویارویی با اسراییل غاصب و عمال جنایتکار آن رژیم منحوس شده و ثمرات بسیاری به بار آورده است.

امام جمعه دزفول کشیده شدن خط بطلان بر مذاکرات سازش کارانه سران خائن برخی کشورهای عربی و گروه های فلسطینی را از دیگر ثمرات این روز عنوان کرد و بیان داشت: مقاومت مردم فلسطین موجب شده تا اسراییل غاصب تا کنون نتواند به اهداف و نقشه های شوم خود دست یابد.

وی از فلسطین و قدس شریف به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام یاد کرد و گفت: این موضوع تنها یک موضوع استراتژیک سیاسی نبوده، بلکه مسأله ای اعتقادی است که باید دستاوردهای مقاومت فلسطینیان مورد بررسی و استفاده قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول همچنین با تقدیر از حضور یکپارچه و گسترده مردم ایران در روز قدس خاطرنشان کرد: امروز مسأله فلسطین در درجه نخست موضوعات مهم جهان اسلام قرار دارد و راهپیمایی و اعلام انزجار ملت های اسلامی سبب شده تا دشمنان اسلام به رغم تلاش های فراوان و صرف هزینه های کلان از کشاندن روز قدس به حاشیه ناتوان بمانند./945/پ202/ص


ارسال نظرات