۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۸۵۶۳۵
به همت کانون اندیشه جوان؛

نمایشگاه کتاب در حوزه علمیه صاحب الزمان لنگرود برپاشد

خبرگزاری رسا ـ‌ در آخرین روزهای ماه مبارک مضان، نمایشگاهی از محصولات مکتوب و نرم‌افزاری کانون اندیشه جوان در حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان لنگرود برپاشد.
نمايشگاه كتاب


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی کانون اندیشه جوان، ابوالفضل باقری، مسؤول بخش توزیع و تبلیغ آثار کانون با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه عناوینی از کتاب‌های کانون در حوزه‌های فقهی، قرآن‌پژوهی و اخلاق و تعدادی از نرم‌افزارهای اندیشه‌ای به معرض نمایش و فروش گذاشته شده‌است.

باقری ایجاد ارتباط گسترده با حوزه‌های علمیه را یکی از ماموریت‌های اصلی کانون در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی دانست و افزود: حضور فعال در مراکز علمی مانند دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برای کانون در درجه بالایی از اهمیت قراردارد و هدف ما تسهیل دست‌یابی مخاطبان حوزوی و دانشگاهی به محصولات فکری کانون است.

وی همچنین از آمادگی کانون برای همکاری با حوزه‌های علمیه سراسر کشور در برپایی نمایشگاه خبر داد و گفت: در برگزاری این نمایشگاه‌ها که با مشارکت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود سعی می‌شود ضمن ارائه حداکثر تخفیف، انتخاب کتب و اجرای نمایشگاه به مرکز برگزارکننده واگذارشود تا نمایشگاه از حیث محصولات ارائه شده و کم و کیف برگزاری انطباق بیشتری با ذائقه مخاطب داشته باشد.

گفتنی است این نمایشگاه کتاب کانون در حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان لنگرود تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مراکز دانشگاهی و حوزوی برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط برگزاری نمایشگاه های کتاب با مشارکت کانون اندیشه جوان می توانند به نمایشگاه و فروشگاه دائمی آثار کانون اندیشه جوان واقع در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، حدفاصل منیری جاوید و 12 فروردین، شماره 1328، ساختمان امیرکبیر، طبقه سوم واحد 9 مراجعه و یا با شماره تلفن های 66976357 و 66977337 تماس بگیرند./919/د102/ع

ارسال نظرات