۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۸۵۷۴۵
نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسین اهواز:

طرح صالحین عاملی مهم در بصیرت بخشی به نسل جوان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) اهواز اعتماد به نفس، پاسخ گویی به شبهات، بصیرت به مسائل سیاسی و ارتقای کمی و کیفی جنبش نرم افزاری را از ثمرات اجرای طرح صالحین دانست.
بصيرت


حجت الاسلام طه توکلی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حلقه های تربیتی طرح صالحین که یکی از محوری ترین برنامه های سپاه امام حسین(ع) برشمرد و اظهار داشت: طرح صالحین در حقیقت همان نشست هایی است که پیامبر اکرم(ص) در مساجد تشکیل می دادند و با طرح موضوع مختلف نظرات دیگران را جویا می شدند.

حجت الاسلام توکلی، خاستگاه طرح صالحین در کشور را ناحیه غرب سپاه امام حسین(ع) اهواز با محوریت مسجد موسی بن جعفر(ع) خواند و خاطرنشان کرد: این طرح با تجربه مثبتی که در غرب اهواز کسب کرده بود توانست در کشور رواج یابد و با حمایت روحانیت جوان، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان و مسؤولان به عنوان یکی از برنامه های ثابت فرهنگی تبدیل شده است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) اهواز، اعتماد به نفس، پاسخ گویی به شبهات، بصیرت به مسائل سیاسی و ارتقای کمی و کیفی جنبش نرم افزاری را از ثمرات طرح صالحین دانست و آینده این طرح را مثبت و امیدوار کننده بیان کرد.

وی طرح صالحین را عامل مهمی جهت افزایش بصیرت در جامعه دانست و بیان داشت: اگر این طرح به درستی در کشور اجرا شود می تواند عامل مهمی جهت ارتقاء بصیرت و تعمیق مفاهیم اسلامی در جامعه باشد./945/پ202/س

ارسال نظرات