۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۸۵۷۶۱

مراسم بزرگداشت دومین شهید محراب در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله شهید مدنی، دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز برگزار می شود.
آيت الله مدني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله اسدالله مدنی، دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز برگزار خواهد شد.

این مراسم هفدهم شهریور چهارشنبه از ساعت یازده تا سیزده عصر در مسجد مقبره جوار اولین شهید محراب حضرت آیت ا... قاضی طباطبائی برگزار خواهد شد.

مجلس بزرگداشت و تکریم از مقام شامخ این عالم مجاهد و شهدای هفدهم شهریور از سوی حضرت آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی با همکاری ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد آیت الله شهید مدنی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در اطلاعیه ای از عموم مردم م«من و روزه دار تبریز برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل آورد.

در این اطلاعیه آمده است: بیست و نهمین سالگرد شهادت معلم اخلاق، اسوه جهاد و شهادت، فقیه وارسته، دومین شهید محراب حضرت آیت الله حاج سید اسدالله مدنی،که عمر گرانبهای خود را در اعتلای کلمه الله و صیانت از اسلام عزیز و پیروی و حمایت قاطع از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل عظیم الشأن با تحمل سال ها تبعید و زندان سپری کردند و نهایتاً همانند جد بزرگوارش حضرت علی(ع) در محراب عبادت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و همچنین بزرگداشت سالروز شهدای هفدهم شهریور که به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آبت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی)17شهریور روز مقاومت ومجاهدت باشکوه وخونین مردم مسلمان در برابر طاغوت است، را تسلیت عرض می نماید.

در ادامه این اطلاعیه ‌آمده است: از عموم اقشار مختلف مردم، سلسله جلیله روحانیت معظم، خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان و بسیجیان جان بر کف و نیروهای نظامی و انتظامی، تشکل های اسلامی، مسوولان ادارات دولتی، کارگران و کارمندان و بازاریان و اصناف، فرهنگیان و دانشگاهیان دعوت می شود با شرکت در این محفل نورانی با آرمان های این شهید گرانقدر تجدید میثاق کنند./935/پ203/س
ارسال نظرات