۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۸۵۸۵۰

بزرگداشت مدیر سابق مدرسه علمیه فاطمه الزهرا توس مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال مرحومه استاد فاطمه اعتمادی، مدیر سابق مدرسه علمیه فاطمه الزهرا توس، مراسم بزرگداشتی در مدرسه علمیه نرجس مشهد برگزار شد.
مدرسه علميه نرجس مشهد

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد،‌ در راستای تکریم و بزرگداشت علم ، زهد ، مجاهده و تقوی، در نخستین سالگرد عروج عارفانه فاضله مرحومه مغفوره استاد فاطمه اعتمادی(ره)، مدیر سابق مدرسه علمیه فاطمه الزهرا توس(س)  در ایام ضیافت الهی ، مجلس یادبودی روز گذشته در مدرسه علمیه نرجس مشهد با حضور طلاب ایرانی و غیرایرانی، اساتید و کادر اجرایی مدارس علمیه نرجس مشهد برگزار شد.

در این مراسم خانم پور حسینی از اساتید مدرسه علمیه نرجس، به بازخوانی سیره علمی، عبادی، مدیریتی، اخلاقی و سیاسی مرحومه استاد اعتمادی (ره) در یک اربعین خدمت در این مدرسه پرداخت.

وی بیان داشت : آن استاد عالمه با خدمت صادقانه خود در راه اعتلای فرهنگ ناب محمدی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن زحمات فراوانی را متحمل شدند؛ تلاش های او در جهت تأسیس مدرسه علمیه فاطمه الزهرا توس(س) و همچنین در راه توسعه علمی و فرهنگی به راستی چشمگیر است .
 
همچنین در این مراسم سیده منور شایسته خوی، مدیر مدرسه علمیه نرجس با اشاره به برخی از فضایل معنوی استاد اعتمادی، یاد و خاطره او را که سالیان درازی از عمر بابرکت خویش را در راه پی بردن به عمق کلام وحی و اعتلای فرهنگ اسلامی و گسترش میزان تفکر جوانان و آشنا کردن آنها به علوم و معارف اسلامی صرف کرده و از این منظر موفقیت های چشمگیری را نصیب خود و جامعه اسلامی ایران کرده بود./967/د12/ص
ارسال نظرات