۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۸۵۸۶۰
امام جمعه بناب:

حیات اسلام وابسته به مسأله فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب تأکید کرد: مسأله قدس و فلسطین ریشه حیاتی اسلام و جزء اعتقادات مسلمانان است.
امام جمع بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه بناب با بیان این که عالم یهود همواره باید ذلیل و منفور زندگی کنند، افزود: با وجود حمایت و پشتیبانی بی دریغ آمریکا و غرب، قلب مردم دنیا از اسرائیلی ها بیزار است.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: در مقابل هجمه رسانه ای و تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی ایران، قلب مردم دنیا برای تشیع می تپد.

امام جمعه بناب با بیان این که مسأله قدس و فلسطین ریشه حیاتی اسلام و جزو اعتقادات مسلمانان است، گفت: این یک مسأله نژادی و ملی نیست و مسأله فلسطین به گروه هایی همچون حماس محدود نیست و عمق فاجعه بسیار بالاتر از آن است که ما تصور می کنیم و اگر امروز محدود و بسته فکر کنیم در آینده ضربه خواهیم خورد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بناب گفت: سکوت و بی اعتنایی در برابر تجاوزهای اسرائیل بهای سنگین و جبران ناپذیری متوجه مسلمانان در آینده در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام بنابی با انتقاد از سکوت دول عربی در برابر جنایت های اسرائیل غاصب گفت: امروز نمی توانیم به برخی دولت های بی غیرت عرب اطمینان کنیم، اکثر آنها بدسابقه و وام دار غرب هستند و جرأت هیچ کاری ندارند.

وی ادامه داد: خواه ناخواه امروز تولیت و تصدی این مبارزه متوجه جمهوری اسلامی است و در شرق و غرب عالم آنها ما را می شناسند باید حواسمان بیشتر جمع باشد چون سکوت و بی تفاوتی در برابر این بیرحمی ها ذلت و اسارت را در پی دارد.

حجت الاسلام بنابی با تأکید بر این که هر کوتاهی در خصوص اسرائیل ندامت های فراوانی برای نسل های آینده دارد، تصریح کرد: آنهایی که از حمایت جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین انتقاد می کنند، متأسفانه از الفبای بینش سیاسی محروم هستند و ساده و روشن می گوییم تثبیت آرامش اسرائیل برای ملت های منطقه به خصوص ایران فاجعه است./935/پ202/س
ارسال نظرات