۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۸۵۸۷۵
خطیب جمعه عمران عربستان:

نقشه های استبکار جهانی برای دشمنی مسلمانان با ایران بیهوده است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه شهر عمران عربستان در جمع کثیری از شیعیان این شهر در مسجد امام صادق(ع)، مذاکرات صورت گرفته میان رژیم صهیونیستی و فلسطین را محکوم به شکست خواند.
نقشه های استبکار جهانی برای دشمنی مسلمانان با ایران بیهوده است
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد العباد خطیب جمعه شهر عمران عربستان در جمع کثیری از شیعیان این شهر در مسجد امام صادق(ع)، مذاکرات صورت گرفته میان رژیم صهیونیستی و فلسطین را محکوم به شکست خواند و گفت: مذاکرات اسرائیل و فلسطین همانند دوره های گذشته بدون نتیجه است و تنها برای درمان زخمهای شدید رژیم صهیونیستی که بسیار آزار دهنده و دردناک است صورت می گیرد.

وی افزود: استکبار جهانی می کوشد تا دشمنی و خشم امت اسلامی با اسرائیل را به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران تبدیل کند ولی خداوند متعال این نقشه آنان را نقش برآب می کند و فتنه های آنان را به خودشان برمی گرداند.

حجت الاسلام العباد تاکید کرد: امت اسلامی همواره هوشیار است و در این برهه نیز بر هوشیاری خود می افزاید و فریب نقشه های پست اسرائیل غاصب را که وحدت امت را هدف قرار داده است را نخواهد خورد.

خطیب جمعه عمران عربستان امت را به اهتمام به فلسطین دعوت کرد و اظهار داشت: امت اسلامی اگر می خواهد در عزت و جلال باشد باید نسبت به فلسطین اهتمام ویژه ای داشته باشد و هیچگاه این مساله حساس را از یاد نبرد و تمام تلاش خود را برای آزادی قدس و مقدسات انجام دهد.

وی روز قدس را امتحانی برای مسلمانان عنوان و تصریح کرد: روز جهانی قدس که بوسیله امام خمینی(ع) پس از پیروزی انقلاب اسلامی پایه گذاری شد یکی از امتحانات اللهی برای مسلمانان است و آنان باید این روز را همواره بزرگ بدانند./980/ص
ارسال نظرات