۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۸۵۸۸۷

بازدید فرماندار قم از امامزادگان بخش کهک

خبرگزاری رسا ـ فرماندار قم با حضور در بخش کهک از امامزادگان این بخش بازدید و خواستار تسریع در پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه شد.
بازديد فرماندار قم از امامزادگان بخش کهک
به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالسعید حقیقی‌مقدم امروز با سفر به بخش کهک در روستای امامزاده ابراهیم(ع) حاضر شد و روند بازسازی بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(ع) را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید که مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم نیز حضور داشت گزارشی از فعالیت‌های عمرانی این امامزاده را ارائه کرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی گفت: تاکنون برای انجام عملیات عمرانی بقعه متبرکه این امامزاده 200 میلیون تومان هزینه شده و امسال نیز مبلغ 100 میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی افزود: این میزان اعتبار از اعتبارات استانی بوده که شامل انجام عملیات سنگ داخلی، سفیدکاری، کاشی‌کاری، نمای بیرونی بقعه، گنبد و .... می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم ابراز داشت: ضریح این امامزاده نیز تکمیل شده که تا پایان سال ضریح نصب می‌شود.

همچنین فرماندار قم از امامزاده سیدمعصوم(س) شهر کهک بازدید کرد.

در این بازدید نیز حجت‌الاسلام ناظمی گفت: برای مرمت گنبد این امامزاده 30 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که تکمیل خواهد شد. وی افزود: طرح جامع این امامزاده نیز تصویب شده که با 47 آیتم اجرایی شده و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این امامزاده دارای زائران بسیاری است تصریح کرد: طرح جامع شامل احداث کتابخانه، شبستان، زائرسرا، سرویس بهداشتی، خانه عالم، اتاق بسیج، اتاق هیئت امنا و... می‌شود./917/د102/ص

ارسال نظرات