۱۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۸۵۹۱۱
عضو مجلس خبرگان رهبرِی:

مدعیان خط امام آرمان ها را زیر پا نهاده و لگد مال کردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز همه جریان های سیاسی داخل و خارج که دم از امام می زدند آرمان ها را زیر پا نهادند، لگد کردند و برای فریب من و شما، دم از امام می زنند، افزود: آنها هم دم از پیامبر و سنت می زدند در صورتی که تابلوی غدیر را زیر پا می گذاشتند و راحت عبور کردند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در یادواره 35 شهید مسجد فاطمه الزهرا این شهرستان اظهار داشت: مظلومیت امیرالمؤمنین تنها این نیست که در حال عبادت شمشیر به فرقش فرود آمد و مولا در رابطه با شمشیر فرمود: به خدای کعبه رستگار شدم.
 
وی با بیان این که در روزگار امروز همه جریان های سیاسی داخل و خارج که دم از امام می زدند آرمان ها را زیر پا نهادند، لگد کردند و برای فریب من و شما، دم از امام می زنند، افزود: آنها هم دم از پیامبر و سنت می زدند در صورتی که تابلوی غدیر را زیر پا می گذاشتند و راحت عبور کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که در راه انقلاب اسلامی بسیاری از ملت وفادار ایران اسلامی شهید شدند، رنج بردند و مصیبت کشیده اند، ادامه داد: اما بعضی ها راحت به مقام و منصب رسیده اند، خدا کند آنها که راحت به منصب رسیده اند، لیقات به خرج بدهند و خوب عمل کنند فرق نمی کند چه پستی داشته باشند و یا در چه جایگاه و منصبی باشند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی ادامه داد: تا قبل از گرفتن منصب مقلد امام نبوده اند، خدا کند حال که پست گرفته اند بیایند در راه، شما دیده اید امثال بنی صدرها را، در هر قشر و لباسی این گونه وجود دارد، که آمدند و نشان دادند لیاقت ندارند.

نماینده خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: به برکت خون شهیدان امروز در اوج عزت و افتخار هستیم، قدر این عزت و اقتدار را بدانید، این افتخار مگر در سایه و حمایت و امامت بدست نیامد.

امام جمعه قائمشهر گفت: عزت و افتخار ایران به برکت ولایت و خون شهدا بوده و جمهوری اسلامی پیشرو میدان دفاع از آرمان های الهی است.

وی بیان داشت: امیرالمومنین (ع) امام عرصه جهاد فی سبیل الله، پیشکسوت میدان دفاع از آرمان های الهی بود و همه شهدای ما عزت شان در ادامه این راه که راه سالار شهیدان آقا ابا عبدالله حسین (ع) هم است و امروز عزت و افتخار ایران به برکت ولایت و خون شهدا بوده و جمهوری اسلامی پیشرو میدان دفاع از آرمان های الهی است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امام راحل انسانی برجسته در همه ی مسائل بود، ادامه داد: و برای ثمر رساندن و نگهداری این انقلاب چه خون دل ها خورد و هیچ گاه دنبال راحت طلبی نبود و یک بار هم گله نکرد که من چه رنج ها کشیده ام و چه تهمت ها نشنیده ام و همه این جریان ها که در یک سال گذشته اتفاق افتاده شد شدیدتر از آن نیز در سال های 58 و 59 بر امام راحل هم گذشت و امام نمونه کوچکی از مولا امیرالمؤمنین است.

وی امام را امیر المؤمنینی توصیف کرد که برای اجرای عدالت در یک جامعه اسلامی آمده بود./950/پ202/ص
ارسال نظرات