۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۸۵۹۵۴
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

تدابیر عالمانه ولایت فقیه فتنه ها را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ سعیدی تاکید کرد: اگر چه شعله های فتنه خوابیده ولی دشمن بیکار ننشسته و هر لحظه در فکر توطئه است.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سرهنگ محمد اسماعیل سعیدی، جانشین فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سپاه هریس رمز موفقیت سپاه و انقلاب اسلامی را تدابیر عاقلانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: تدابیر عاقلانه و عالمانه ولایت فقیه بود که ما را در مقابل حملات دشمنان پیروز و سربلند کرد.

سرهنگ سعیدی پاسداری ازانقلاب اسلامی، تشکیل بسیج چند میلیونی، عمر بخشی به انقلاب اسلامی، شناسایی استعداد های جامعه اسلامی را از وظایف سپاه درجهت نیل به اهداف مشخص شده توسط رهبر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی با اشاره به تلاش جنگ نرم دشمنان گفت: اگر چه شعله های فتنه خوابیده ولی دشمن بیکار ننشسته و هر لحظه در فکر توطئه است و زمانی این فتنه های دشمنان بی ثمر خواهد شد که ما در تمامی عرصه های علمی و صنعتی به جایگاه مطمئن دست یابیم و این وظیفه امروزی بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لحظه ای در حمایت از آرمان های امام و انقلاب درنگ نکرده و نخواهند کرد، گفت: لباس پاسداری، لباس خدمتگزاری است و ما باید در این لباس خادم و خدمتگزار این نظام و انقلاب باشیم.

همچنین حجت الاسلام قهرمان احمدی، امام جمعه شهرستان هریس در سخنانی با بیان اینکه سپاه در تمامی ماموریت های خود موفق عمل کرده است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی مشکلات جامعه حضور جدی داشته و نقش خود را بی بدیل ایفاء کرده است.

وی عمده ترین امتیاز مثبت سپاه را اقتداء به ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: سپاه با تمام قوا در خدمت ولایت فقیه بوده و عمده ترین رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 31 سال گذشته همگامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و اطاعت از فرمانده کل قوا می باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم سرهنگ دوم علی قویدل به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه هریس معرفی شد./935/پ203/ص
ارسال نظرات