۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۸۶۰۳۹
امام جمعه موقت شوشتر:

قرآن‌سوزی نماد اسلام‌ستیزی صهیونیست است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شوشتر، اقدام به قرآن‌سوزی را نمادی اسلام‌ستیزی صهیونیست دانست.
قرآن‌سوزی نماد اسلام‌ستیزی صهیونیست است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحسین‌ شوشتری‌نسب، امام جمعه موقت شوشتر، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار داشت: اقدام به قرآن‌سوزی خود جریانی محکوم است و طبق آیات قرآن خداوند این کتاب مبین را حفاظت می‌کند.

مسؤول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه شوشتر افزود: ستیز با قرآن از صدر اسلام وجود داشته است و همیشه خداوند در راستای حفاظت از قرآن اقداماتی عاجل به ظهور رسانده است.

وی با اشاره به این که از سال‌ها پیش استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس برای تحریف قرآن اقداماتی انجام دادند، خاطر‌نشان کرد: در سال‌های گذشته انگلیس و آمریکا قرآنی به چاپ رساندند که در این قرآن همه آیات جهادی حذف شده بود و این اقدام تنها در راستای تحریف و کم اهمیت کردن این کتاب آسمانی انجام شد.

حجت الاسلام شوشتری نسب، با اشاره به آیاتی از قرآن خاطرنشان کرد: آیات قرآن همگی رهنمودی برای مردم است و همه باید از این کتاب آسمانی برای هدایت استفاده کنند؛ تنها تلاشی که در شرایط کنونی دشمنان ایران اسلامی در دست اقدام دارند تلاش برای افزایش جدایی و از بین بردن وحدت است ولی تنها باید با وحدت کلمه در راستای ایجاد وحدت تلاش کرد.

امام جمعه موقت شوشتر با اشاره به اینکه وحدت کلید موفقیت در برابر دشمنان است، خاطرنشان کرد: تلاش برای وحدت امری مقدس است و همگی باید زیر پرچم اسلام و حول محور ولایت فقیه برای رسیدن به وحدت تلاش کنیم./945/پ202/ص
ارسال نظرات