۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۸۶۰۴۱
امام جمعه دزفول:

اوباما مراقب خشم مسلمانان باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول، اظهار داشت: به دشمنان اسلام به ویژه اوباما و طرفداران آن، قاطعانه هشدار می‌دهیم، مراقب باشند که دچار خشم مسلمانان نشوند.
اوباما
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر این شهرستان اظهار داشت: مسلمان مومن بعد از گذشت یک ماه روزداری و عبادت پروردگار و ارتباط پی‌در‌پی با خدای خود و استغفار از گناهان باید معنویت کسب شده را برای یک سال آینده حفظ کنند.

امام جمعه دزفول، با اشاره به اینکه کسب معنویت و روحیه معنوی بسیار دشوار است، خاطرنشان کرد: کسب روحیه معنوی بسیار مهم و اساسی و این امر نیازمند مجاهدت بسیار زیادی است؛ انقطاع روح و جان از تمام ظواهر دنیوی که بر خلاف فطرت پاک انسانی است باید در دستور کار فعالیت‌های ایمانی و معنوی یک سال آینده همه مومنان باشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی عید سعید فطر را روز بازگشت به خطرات دانست و افزود: همان طوری که فطرت پاک انسان در اثر غبارهای جهل، نادانی و غفلت به همراه گناهان و معصیت‌ها آلوده می‌شود در نتیجه دچار خود فراموشی و خدا فراموشی می‌شود.

وی با اشاره به اقدام دشمنان اسلام در خصوص توهین به کتاب آسمانی مسلمانان اظهار داشت: به آنهایی که با قرآن دشمنی می‌کنند اعلام می‌کنیم که حد خودشان را بدانند و بیش از حد خود نه حرف بزنند و نه ادعا کنند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه، خاطر نشان کرد: هرکسی که با قرآن بازی کند بداند که ریشه‌اش خواهد سوخت و اگر این کار را بکند در حقیقت با خداوند اعلام جنگ کرده است.

امام جمعه دزفول، اهانت به قرآن در کشوری که خود را حامی دمکراسی و رعایت آزادی دینی و بیان قلمداد می‌کند به شدت محکوم کرد و از مسلمانان کشورهای اسلامی خواست نسبت به این عمل زشت از سوی کلیسا در واشنگتن برخورد کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: به دشمنان اسلام به ویژه اوباما و طرفداران آن، قاطعانه هشدار می‌دهیم، مراقب باشند که دچار خشم مسلمانان نشوند./945/پ202/ص
ارسال نظرات