۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۸۶۰۶۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

تهدید به قرآن سوزی، نشانه ضعف و ناتوانی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، تصمیم کشیش آمریکایی برای به آتش کشیدن قرآن کریم، اظهار داشت : دشمن امروز با تهدید به آتش زدن قرآن، این کتاب آسمانی، ثابت کرد ضعیف و ناتوان شده است.
آيت الله حبيب الله مهمان نواز امام جمعه بجنورد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد درخطبه های نماز عید سعید فطر که در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد، برگزار شد افزود: دشمنان اسلام باید بدانند که قران کریم ریشه همه ی آنان را می خشکاند و در مقابل این بی حرمتی، خداوند متعال سکوت نخواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزود: امروز مسلمانان با حضور گسترده در صفوف نماز عید سعید فطر به دشمنان ثابت کردند که این اتحاد و همبستگی بین مسلمانان روز به روز منسجم تر و متحدتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور دسته جمعی و منسجم ملت در نماز عید سعید فطر مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام خواهد بود.

آیت الله مهمان نواز، بیان داشت: مسلمانان باید حرمت ماه رمضان را همواره نگه دارند و پس از اتمام این ماه نیز از معنویات و ذکر خدا غافل نشده و بلکه همچنان به طاعات و عبادات خود ادامه دهند.

وی عید فطر را، عید بخشش گناهان مسلمانان توسط خداوند متعال دانست و افزود: در عید فطر انسان دوباره متولد شده و از گناهانی که انجام داده است پاک و منزه خواهد شد، در عید فطر مسلمانان پاداش یک ماه عبودیت و بندگی را از خداوند متعال خواهند گرفت.

امام جمعه بجنورد افزود: مسلمانان با گرفتن یک ماه روزه و بندگی خداوند و پیمودن این هدف مقدس و آرمانی و با شرکت گسترده و با شکوه در نماز عید سعید فطر، باردیگر قدرت و عظمت نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

گفتنی است، همجنین مردم ولایت مدار و خون گرم خراسان شمالی پس از اقامه نماز عید فطر با شرکت در راهپیمایی، تصمیم کشیش آمریکایی را مبنی برآتش زدن کتاب آسمانی، این عمل زشت و ناپسند را محکوم کرده و با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسراییل، ما ملت اسلامیم و آماده و بیداریم این عمل زشت و ناپسند را محکوم کردند.

شایان ذکر است، این راهپیمایی از مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) شروع و تا میدان استانداری شهرستان بجنورد با حضور مسؤولان استانی و مردم همیشه در صحنه این شهرستان ادامه داشت./966/پ202/ص
ارسال نظرات