۲۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۸۶۰۹۰

کامل‌ترین لوح فشرده مهدویت تولید شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از تولید کامل ترین لوح فشرده ویژه امام زمان(عج) با عنوان «عصاره خلقت» خبر داد.
نرم افزار
علیرضا زرقانی، رییس اداره فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از تولید کامل ترین لوح فشرده ویژه امام زمان(عج) با عنوان «عصاره خلقت» از سوی شورای هیأت های مذهبی این اداره کل خبر داد.

وی افزود: بیان کلیه آیات قرآن در باره امام زمان (عج)، صد پرسش و پاسخ در باره امام زمان (عج)، متن کامل ده ها جلد کتاب در باره امام زمان (عج)، متن کامل مقالات در باره امام زمان (عج)، حکایات و سرگذشت تشرف یافتگان به صورت متن، صوت و تصویر از جمله مهم‌ترین بخش های این نرم افزار است.

رییس اداره فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، خاطرنشان کرد: رخدادهای پس از ظهور امام زمان (عج) مطابق آیات و روایات، صدها حدیث به همراه صوت و تصویر در رابطه با امام زمان (عج)، زندگینامه امام زمان (عج)، سیصد ساعت سخنرانی، مدیحه سرایی و شعرخوانی در رابطه با امام زمان (عج) و مجموعه فیلم ها و نماهنگ ها پیرامون امام زمان (عج) از دیگر بخش های این نرم افزار است.

زرقانی تصریح کرد: نرم افزار «عصاره خلقت» در بین دویست هیأت مذهبی فعال مازندران توزیع شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع کتاب آشنایی با پدافند غیر عامل در راستای اطلاع رسانی و تبلیغ فرهنگی دینی و آشنایی مردم با پدافند غیر عامل از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته پدافند غیر عامل کشور بین روحانیان، مبلغان و مدیران فرهنگی خبر داد.

زرقانی افزود: آشنایی با جنگ نرم، اصول و مبانی دفاع غیرعامل، فرهنگ و ارزش های دینی دفاع غیر عامل، افکار عمومی و جنگ روانی، جنگ رسانه ای، سؤالات اساسی در دفاع غیر عامل و مدیریت بحران در پدافند غیر عامل از جمله موضوعات این کتاب است.

رییس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: همچنین جهت‌گیری دفاعی در اسلام، ابعاد مفهومی تهدیدات دشمنان، مروری بر ابعاد موضوعی دفاع غیر عامل، گسترش مفاهیم پدافند غیر عامل در فرهنگ عمومی و برنامه ریزی پدافند غیرعامل در بخش فرهنگی از دیگر موضوعات این کتاب است./950/پ202/س

ارسال نظرات