۲۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۸۶۱۰۰
امام جمعه اهر:

حادثه ۱۱ سپتامبر طرحی برای اسلام هراسی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی گفت: حادثه یازده سپتامبر ساخته و پرداخته یک تفکر هالیودی برای مبارزه با اسلام بود.
اسلام هراسي / anti islam
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت سالروز حمله به برج دو قلوی تجارت جهانی در یازدهم سپتامبر صورت گرفت، با بیان این‌که پس از گذشت نه سال از وقوع این حادثه به خوبی می توان در مورد علل و انگیزه های آن نتیجه گیری کرد، گفت: عرف معمول در بررسی یک جنایت این است که در درجه نخست متنفعین از آن جنایت مورد برسی و پیگرد قرار می گیرند.

وی افزود: در حال حاضر به خوبی مشخص شده که چه کسانی از حادثه یازده سپتامبر بیشترین بهره را برده اند هر چند که در سال‌های گذشته بسیاری از نقشه های شوم طراحان این جنایت نتوانسته به خوبی محقق شود چرا که رویای غلبه بر منطقه خاورمیانه و ریشه کنی هویت اسلامی آرزویی بود که طراحان حمله به برج‌های دو قلو در صدد دست یافتن به آن بودند.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: حادثه یازده سپتامبر ساخته و پرداخته یک تفکر هالیودی برای مبارزه با اسلام بود چنانچه اگر به آثار هالیودی که قبل و بعد از یازده سپتامبر ساخته شده اند نگاهی بیندازیم متوجه شباهت عجیب میان این تراژدی واقعی و داستان های سینمایی خواهیم شد که حتی در روند داستان نیز از یک فرمول خاص پیروی می کنند.

وی تاکید کرد: حادثه یازده سپتامبر هر چند تبعات اقتصادی بسیاری برای آمریکا به دنبال داشت اما از نگاه نظریه پردازان کاخ سفید و رژیم اسرائیل، این حادثه با توجه به عمق تلفات انسانی و اقتصادی که بسیاری از کشورها را چه از لحاظ انسانی و چه از لحاظ اقتصادی متضرر می ساخت، برای موج آفرینی علیه اسلام قابلیت کافی را داشت.

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به شواهد بی شمار دست داشتن آمریکا و اسرائیل در این حادثه تصریح کرد: بدون تردید تاریخ بشریت به روشنی این شواهد را در خود ضبط و ثبت خواهد کرد و جنجال های تبلیغاتی و رسانه ای غرب در این مورد تنها چون ابری بر روی خورشید حقیقت است.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به افزایش گرایش مردم آمریکا به اسلام در سال های اخیر اظهار داشت: نگرش مردم آمریکا به مسلمانان نیز تا چندی پیش مثل دیگر ادیان و فرق بود اما بعد از ماجرای یازده سپتامبر و با فتنه‌گری‌های صهیونیست ها، گرایش مردم آمریکا به اسلام افزایش یافته است./۹۳۵/ت302/س
ارسال نظرات