۲۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۸۶۱۱۴
بهمن ماه؛

همایش ملی قرآن و علوم روز در زاهدان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش ملی قرآن و علوم روز بهمن ماه سال جاری از سوی بنیاد پژوهش های قرآنی حوزه و دانشگاه در زاهدان برگزار می شود.
آرشيوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد سیزدهمین همایش ملی قرآن و علوم روز در دو بخش «قرآن و مدیریت» و «قران و حقوق» از سوی بنیاد پژوهش های قرآنی حوزه و دانشگاه با همکاری دانشگاه زاهدان بهمن ماه برگزار می شود.

فراخوان مقاله این همایش از اردیبهشت ماه سال جاری اغاز شده و تا پایان شهریوزماه ادامه دارد و علاقمندان جهت ارسال آثار خود می توانند به نشانی اینترنتی www.cqcs.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، قرآن و رهبری در سازمان، قرآن و رفتار سازمانی، قران و مدیریت منابع انسانی، قران و ساختار سازمانی، قرآن و مسوولیت اجتماعی، قران و پیامدهای مدیریت قرآنی محورهای بخش «قرآن و مدیریت» و قران و حقوق اساسی، قرآن و حقوق کیفری و قران و حقوق خصوصی، محورهای بخش «قرآن و حقوق» این همایش را تشکیل می دهند.


در همایش ملی قرآن و علوم روز، ده مقاله برتر در هر بخش ارائه خواهد شد. همچنین بخش ویژه این فراخوان به تحقیق بر روی آیات حقوقی و مدیریتی سه چزء اول قرآن اختصاص دارد.

گفتنی است بنیاد پژوهش های قرآنی حوزه و دانشگاه، از سال 1382 فعالیت خود را در سه بخش «قرآن و علوم طبیعی»، « مطالعات علم دینی» و «قرآن و علوم انسانی» در مشهد آغاز کرده و در تهران و قم نیز شعبه دارد./930/پ202/ص

ارسال نظرات