۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۸۶۱۶۲
امام جمعه آستارا:

کشورهای عربی برای دفاع از آخرین دین خداوند از خواب غفلت بیدار شوند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آستارا با محکوم کردن اهانت به کلام الهی در آمریکا گفت: کشورهای اسلامی و عربی برای دفاع از آخرین دین خداوند از خواب غفلت بیدار شوند.
امام جمعه آستارا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه آستارا، امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اهانت به کلام الهی در آمریکا، این اقدام مذبوحانه حرکتی ضد دینی و صهیونیستی دانت و گفت: به یقین این اقدام آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

وی با بیان این که مسلمانان جهان در طول تاریخ اهانت های متعددی را از سوی یهودیان و مسیحیان افراطی علیه خود دیده اند، افزود: این توهین بزرگ به کتاب مقدس دین مبین اسلام نیز اولین و آخرین اهانت نخواهد بود.

امام جمعه آستارا با تأکید براین که کشورهای اسلامی و عربی برای دفاع از آخرین دین خداوند از خواب غفلت و خرگوشی بیدار شوند، تصریح کرد: امروز اسلام ستیزی و آزار مسلمانان از سوی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست به یک عادت تبدیل شده است.

وی با انتقاد از چشم پوشی سازمان های حقوق بشر به این گونه اهانت ها و جنایات گفت: اگر آنها مدافع حقوق بشر هستند پس چرا وقتی علیه اعتقادات میلیاردها مسلمان از خود هیچ واکنشی در برابر این اعمال شیطانی و ناشایست نشان نمی دهند.

امام جمعه آستارا کینه برخی کشورهای غربی از مسلمانان را نشانه ترس و واهمه آنها دانست و افزود: آنها با ضربه زدن به مقدسات و اعتقادات دین اسلام، خیال تضعیف مسلمانان را دارند؛ اما خوب بدانند که مسلمانان با غیرت، استقامت و شهامت مثال زدنی در دفاع از حریم دین خود را دارند.

وی اضافه کرد: مسلمانان در طول تاریخ نشان داده اند که درهم هی عرصه های جهانی هیچ وقت تسلیم دولتمردان شیطان صفت نبوده و نخواهند شد.

حجت الاسلام اکرمی تأکید کرد: به شیطان صفتانی که درصدد نابودی مقدسات دین بزرگ اسلام هستند هشدار می دهیم مسلمانان جهان به زودی با یک موج خروشان در عراق، افغانستان و دیگر نقاط جهان ساکت نخواهند ماند و مقابله به مثل خواهند کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات