۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۸۶۱۶۴
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

حقایق اصیل دفاع مقدس برای آیندگان ترسیم شود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان این که هنوز بسیاری از حقایق دفاع مقدس بیان نشده است، ادامه داد: باید آن حقایق اصیل برای نسل امروز جوان جامعه بیان شود تا چراغ راه آیندگان قرار گیرد.
دفاع مقدس
نادر نصیری، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور خون های مقدسی دانست که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد، افزود: گرامیداشت و بزرگداشت چنین روزهایی یک تکلیف برای همگان است.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، با بیان این که فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می بینند، خاطرنشان کرد: وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن هیچ گاه نفروختند و ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

نصیری با اشاره به این که هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد، تصریح کرد: هشت سال دفاع جانانه ملت ایران باعث شد توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.

وی بیان داشت: رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره سری را ناکام کرد.

رییس سازمان بنیاد شهیدو امور ایثارگران گیلان، با تأکید بر این که باید برای حفظ آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس تلاش بیشتری صورت گیرد، افزود: جامعه ی امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیاز مند فرهنگ اصیل دفاع مقدس است.

نصیری با بیان این که هنوز بسیاری از حقایق دفاع مقدس بیان نشده و مغفول باقی مانده است، ادامه داد: باید آن حقایق اصیل برای نسل امروز جوان جامعه بیان شود تا چراغ راه آیندگان قرار گیرد.

وی همچنین از تشکیل ستاد برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و گفت: این ستاد با تشکیل کمیته‌های شش‌گانه در استان و برگزاری جلسات مختلف آماده برگزاری مراسم‌های این هفته است.

نصیری ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا در سراسر شهرها و روستاهای استان، برپایی نمایشگاه های هفته دفاع مقدس، جلسات پرسش و پاسخ با پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس از برنامه های این هفته در گیلان است./950/پ202/س
ارسال نظرات