۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۸۶۱۹۵
نماینده مجلس شورای اسلامی:

قرآن سوزی یک عمل تدافعی در مقابل موج فزاینده استقبال از قرآن و اسلام است

خبرگزاری رسا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما حتی سوزاندن انجیل تحریف شده را جایز نمی دانیم و آنها اطمینان دارند که ما مقابله به مثل نخواهیم کرد.
حجت الاسلام علي بنايي
حجت الاسلام علی بنایی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به قرآن سوزی در آمریکا، گفت: امروز شاهد زشت ترین و وحشیانه ترین اعمال در کشوری هستیم که داعیه فرهنگ دارد.

وی ادامه داد: قرآن سوزی حرکتی ننگین است که خشم مسلمانان را در جهان برانگیخته و بربریت و خشونت گرایی این عده افراطی در امریکا را نشان می دهد.

عضو مجمع طلاب و فضلای قمی بیان داشت: قرآن سوزی یک عمل تدافعی در مقابل موج فزاینده استقبال از قرآن و مسلمانان است که سیاستمداران غربی را نگران ساخته است.

وی بیان داشت: استکبار جهانی سال ها برای مبارزه با نفوذ اسلام در اروپا و آمریکا برنامه ریزی کرده است و قرآن سوزی ادامه سناریوی اسلام هراسی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غربی ها هر از گاهی توهین به مقدسات اسلامی را در قالب های گوناگون مانند رمان سلمان رشدی، کاریکاتور در کشور هلند، منع ساخت مناره در سوئیس و این بار قرآن سوزی پیگیری می کنند و موجی از تبلیغات بر ضد اسلام را به راه می اندازند.

وی یازدهم سپتامبر را بهانه ای برای اسلام هراسی دانسته و عنوان کرد: قرآن سوزی با هیچ مرام و منطقی همخوانی ندارد و تمامی ارباب مکاتب ادیان توحیدی آن را محکوم کرده اند.

حجت الاسلام بنایی بیان داشت: قرآن، تمام انبیای پیشین را تایید می کند و بر حفظ حرمت آنها تاکید دارد.

وی اضافه کرد: ما حتی سوزاندن انجیل تحریف شده را جایز نمی دانیم و آنها اطمینان دارند که ما به مقابله به مثل نخواهیم پرداخت.

نماینده مجلس شورای اسلامی، قرآن سوزی را نهایت بدسلیقگی و بد ذاتی عنوان کرده و بیان داشت: سوزاندن قرآن در آستانه عید فطر و بعد از سی روز که مسلمانان با قرآن انس بیشتری گرفته اند، اتش خشم را شعله ور تر می کند.

وی وظیفه مسلمانان را دفاع از ثقل اکبر عنوان کرده و بیان داشت: کشورهای اسلامی و مسلمانان نباید از هیچ اقدامی در محکومیت این اقدام صهیونیستی دریغ ورزند. /909/ت302/ج
ارسال نظرات