۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۸۶۲۰۰
آیت الله نورمفیدی:

حمایت قاطع از رهبری انقلاب محور فعالیت مجلس خبرگان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت کار مجلس خبرگان رهبری در نظام اسلامی، حمایت قاطع از رهبر معظم انقلاب اسلامی را محور فعالیت مجلس خبرگان دانست.
آيت الله سيد كاظم نورمفيدي
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درساری،‌ با اشاره به برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، حمایت قاطع از رهبر معظم انقلاب اسلامی را محور برنامه های مجلس خبرگان عنوان کرد.

وی با بیان این که جایگاه حقوقی مجلس خبرگان رهبری پیگیری مطالبات و دفاع از رهبری انقلاب است، خاطرنشان کرد: این مسأله کاملاً طبیعی است که در اجلاسیه جدید مجلس خبرگان یکی از مهم‌ترین محورهای آن دفاع و حمایت قاطعانه از مقام معظم رهبری است.

آیت الله نورمفیدی با تأکید بر این‌که مجلس خبرگان رهبری به تناسب وظایف و شأنیت خود باید جایگاه خود را در حمایت قاطعانه از رهبری انقلاب نشان داده و حفظ کند، تصریح کرد: به طور حتم می توان گفت مهم‌ترین اثر مجلس خبرگان رهبری نیز همین دفاع و حمایت از رهبری انقلاب است.

وی اعضای مجلس خبرگان رهبری را نیز نمایندگان ملت دانست و خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان رهبری نیزدر این برهه به وظایف خود کاملاً آگاه است و همواره در حمایت از مقام معظم رهبری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مجلس خبرگان رهبری برای تقویت و تحکیم جایگاه رهبری انقلاب اسلامی و ولایت فقیه موضع گیری شفافی داشته و خواهد داشت و همواره آن را به صورت رسمی اعلام کرده و اعلام خواهد کرد.

آیت الله نورمفیدی همچنین در خصوص دستور کار جلسه آینده مجلس خبرگان رهبری گفت: نطق پیش از دستور و سخنرانی رییس مجلس مهم‌ترین موضوعاتی که در دستور کار اجلاسیه اخیر مجلس خبرگان قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این‌که جلسات کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری در جلسات اختصاصی سالانه تشکیل خواهد شد، بیان داشت: در اجلاسیه فردا چند نطق و سخنرانی برگزار خواهد شد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین‌که در این اجلاسیه انتخاب رییس و هیأت رییسه جدید مطرح نیست، بیان داشت: این اجلاسیه در راستای برنامه های معمول و سالانه مجلس خبرگان رهبری است./950/ت301/س
ارسال نظرات