۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۸۶۲۵۰

مردم شوشتر در اعتراض به اهانت به قرآن سیاه پوش شدند

خبرگزاری رسا ـ به دلیل اهانت به قرآن کریم، مردم مؤمن شوشتر این روزها جامه سیاه به تن کردند.
قرآن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از شوشتر، شهر شوشتر که از دیرباز به عنوان دارالمؤمنین شهرت دارند، امروز به دلیل اهانت به کتاب قرآن به صورت خودجوش با پوشیدن لباس‌های سیاه، عزادار به محل کار خود مراجعه کردند.

امروز در بازار شهرستان شوشتر برخی از مغازه‌ها اقدام به نسب پرچم‌های مشکی سر در محل کسب خود کرده‌اند که این اقدام به صورت فزآینده‌ای در حال افزایش است.

اطلاعیه‌های محکومیت و تراکت‌ها و پلاکاردهای نصب شده در سطح شهر چهره‌ای عزا گونه به این شهرستان داده است و در برخی از نقاط شهرستان مساجد اقدام به پخش قرآن کرده‌اند که این امر فضای عزا را در سطح شهرستان بیش از پیش تقویت می‌کند.

در حالی که زمانی برای برپایی مراسم محکومیت این اقدام جنایت‌بار در سطح شهرستان شوشتر اعلام نشده است؛ مردم این شهرستان دارالمؤمنین با اقدام خودجوش اوج اندوه و اعتراض خود را به اثبات رسانده‌اند.

برخی ادارات شهرستان شوشتر برای اعلام انزجار این حرکت توهین آمیز سر در ادارات خود را با پارچه‌های مشکی و با نوشته‌های «انالله و انا الیه راجعون» سیاه پوش کرده‌اند.

شهرستان شوشتر از جمله شهرهای استان خوزستان است که با دارا بودن حوزه علمیه جزایری نقش بسیار ارزنده ای در تربیت طلاب و رحانیان استان داشته‌ است./945/پ202/س
ارسال نظرات