۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۸۶۲۶۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد گیلان:

اهانت به قرآن نشانه‌ای گویا از روند رو به اضمحلال شیطان بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، این اقدام را حرکتی موهن، ضدانسانی و تصمیم شیطانی استکبار جهانی در راستای پروژه اسلام هراسی در دنیا دانست.
اهانت به قرآن نشانه‌ای گویا از روند رو به اضمحلال شیطان بزرگ است
حجت الاسلام حمید پورعیسی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، درگفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در رشت، با محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در آمریکا، این اقدام را حرکتی موهن، ضدانسانی و تصمیم شیطانی استکبار جهانی در راستای پروژه اسلام هراسی در دنیا دانست.

وی تصمیم شیطانی برخی صهیونیست دین‌ستیز درآتش زدن کلام الهی به بهانه سالگرد حادثه مشکوک یازدهم سپتامبر را آتش‌کشیدن همه ارزش‌های والای الهی و اهانت به ادیان آسمانی دانست و خاطرنشان کرد: این اقدام شنیع بدون شک برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی طراحی و اجرا شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان این گونه اقدامات مذبوحانه را در راستای پروژه اسلام‌هراسی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل دانست و تصریح کرد: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی قرآن کریم، به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به آخرین کتاب آسمانی را در پیش گرفته‌اند.

حجت الاسلام پور عیسی با اشاره به این‌که استکبار جهانی باید بدانند تنها دستاورد این اقدامات ناگوار، افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش اتحاد و انسجام میان مسلمانان است، ادامه داد: امروز وحدت و همدلی مسلمانان برای نابودی استکبار جهانی بسیار بیشتر از گذشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و نیز سران کشورهای عربی اسلامی در برابر این اهانت آشکار به ارزش های اسلامی گفت: مجامع بین المللی چون سازمان ملل متحد، کمیسیون حقوق بشر، یونسکو و سازمان کنفرانس اسلامی و نیز دولت‏های مسلمان از راه‏های حقوقی و قانونی باید مانع انجام چنین اقداماتی شوند.

حجت الاسلام پور عیسی ادامه داد: اهانت به ارزش های اسلامی سبب شکاف بیشتر میان پیروان ادیان و ایجاد تنش میان مسلمانان و غیر مسلمانان خواهد شد و باعث بروز اختلاف و دامن زدن به ناآرامی‏ها می‏شود.

وی همچنین قرآن کریم را آخرین کتاب آسمانی و معجزه‌ای بزرگ از پیامبر ختم‌المرسلین و روشن‌ترین راه هدایت ابنای بشر دانست و تصریح کرد: این معجزه الهی همواره در روح و جان مسلمانان و سایر آزادگان جهان، جاودانه خواهد ماند./950/ت302/س
ارسال نظرات