۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۸۶۲۶۵
به همت رادیو معارف؛

داستان راستان به صورت نمایش رادیویی ارائه می شود

خبرگزاری رسا ـ در برنامه رادیویی رضوان با استفاده از کتاب داستان راستان شهید مطهری منش اجتماعی ائمه معصومین(ع) ارائه می شود.
آرم راديو معارف

حجت الاسلام سعید طالبی نیا، مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: برنامه نمایشی رضوان با موضوع سیره اجتماعی معصومین(ع) از سه شنبه بیست و سوم شهریور ماه پخش می شود.

وی در ادامه افزود: برنامه نمایشی رضوان که از چند ماه قبل طراحی و با تلاش برنامه سازان این رادیو دینی آماده پخش شده بود، هر هفته سه شنبه ها ساعت 16:30 از شبکه رادیویی معارف پخش خواهد شد.

مدیر گروه فقه و سیره تاکید کرد: در این برنامه، سعی شده سیره اجتماعی ائمه معصومین(ع) به صورت رمان و مرتبط با مسائل اجتماعی عصر حاضر پردازش و در میانه داستان یا انتهای آن، منش اجتماعی ائمه با داستان ارائه شود.

حجت الاسلام طالبی نیا تصریح کرد: با توجه به توصیه امام راحل(ره) به مطالعه کتاب های شهید مطهری، منبع تهیه متن نمایشی برنامه رضوان کتاب «داستان راستان» استاد شهید مطهری، و رویکرد اصلی آن، شعار سال«همت مضاعف و کار مضاعف» خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه نمایشی رضوان، به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل سلیمانی، سردبیری حجت الاسلام طالبی نیا و نویسندگی روح الله مثنوی و خانم حیدری، در گروه فقه و سیره رادیو معارف تولید و آماده پخش شده است./919/پ202/ع

ارسال نظرات