۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۸۶۲۷۳
مدیر حوزه های علمیه خوزستان:

تفکر صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس راهی جز فنا ندارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خوزستان تبلیغات گسترده غرب علیه اسلام و اهانت آنها به قرآن را بی‌فایده خواند و گفت: تفکر صهیونیسم راهی جز فنا ندارد و رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی روز به روز در برابر موج عظیم و توفنده اسلام خواهی، به فروپاشی نزدیک‌تر می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میر احمد رضا حاجتی، مدیر حوزه های علمیه خوزستان، صبح امروز در تجمع مردم اهواز در اعتراض به اهانت قرآن کریم، اظهار داشت: امروز استکبار جهانی مستقیماً وارد جنگ با قرآن کریم شده است و چهره حقیقی خود را آشکار کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ادامه داد: دشمنی آشکار با قرآن به این دلیل است که امروز قرآن کریم به نطق در آمده و پیام آن که همان اسلام ناب محمدی است، در سراسر دنیا شنیده می شود.

امام جمعه موقت اهواز، این اقدام اهانت آمیز را یک جریان از پیش طراحی شده از سوی دولت آمریکا دانست و ابراز داشت: این اقدام اهانت آمیز یک جریان کلی و خط مستمر در دولت آمریکا است و پوشش گسترده خبری و تبلیغاتی آن نشان دهنده توطئه استکبار جهانی و آن چند اهانت کننده بازیچه و عروسک خیمه شب بازی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، ترس استکبار جهانی از گسترده شدن تعالیم قرآنی در جهان را سبب این بی حرمتی دانست و خاطرنشان کرد: پیروی مسلمانان از تعالیم قرآنی و گسترده تر شدن این مفاهیم در جهان، هژمونی آمریکا را در منطقه به هم ریخته و رژیم صهیونیستی را در بدترین دوران خود قرار داده است.

وی افزود: غرب به بهانه 11 سپتامبر این اهانت را انجام داد تا اسلام را عقب براند؛ اما این اقدام آنها نه تنها اسلام را عقب نراند، بلکه سبب شد مردم جهان جهت کسب آشنایی بیشتر با اسلام، به قرآن مراجعه کنند و شعار و شعوری که قرآن از آن دم می زند امروز پرطرفدار ترین آرمان جهان گردیده است.

امام جمعه موقت اهواز، ادامه داد: شعار قرآن به ما یاد آوری می کند که مسجد الاقصی محل معراج پیامبر اعظم(ص) و قدس نیز از آن ما است و این قرآنی که ما را به ایستادگی در برابر کفار دعوت می کند امروز لگدکوب صهیونیست‌ها شد.

وی افزود: تفکر صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس راهی جز فنا ندارد و روز به روز در برابر موج عظیم و توفنده اسلام خواهی، به فروپاشی خود نزدیک‌تر می شود و تبلیغات گسترده آنها علیه اسلام و اهانت آنها به قرآن سودی به حال آنها نخواهد بخشید.

امام جمعه موقت اهوز خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا و حضور پایدار ملت ایران در صحنه مقاومت و ایستادگی علیه استکبار جهانی، امروز آمریکا به سرعت در مسیری حرکت می کند که صهیونیست‌ها هیچ گاه انتظار آن را نداشتند و ندای اسلام و قرآن از سراسر دنیا و حتی در قلب آمریکا به گوش می‌رسد.

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان، بر ضرورت حفظ هوشیاری مسلمانان جهان نسبت به توطئه‌های استکبار جهانی تأکید کرد و بیان داشت: مسلمانان امروز در حساس‌ترین برهه تاریخی به سر می برند از این رو باید هشیار و بیدار باشند و با گوش فرا دادن به فرمان ولی فقیه و توجه به اشارات ایشان و با حضور همیشگی خود در صحنه، دشمنان اسلام را نا امید کنند.

وی افزود: ما در عصری زندگی می کنیم که ولایت فقیه تجلی گر نطق قرآن کریم است و در استمرار حرکت انبیاء ما را به مسیر حقیقی سعادت راهنمایی می کند و پیروی از همه توطئه های استکبار جهانی را خنثی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، ولی فقیه را پژواک قرآن ناطق یعنی امام عصر(عج) دانست و اذعان داشت: استکبار جهانی و مزدوران آنها که با برپایی فتنه سال گذشته می خواستند از ولایت فقیه عبور کنند، بدانند ملت ایران تا آخرین قطره خون خود در برابر استکبار جهانی و صهیونیست ها خواهد ایستاد و در این راه حتی یک لحظه در پیروی از ولایت فقیه تردید نخواهد کرد.

وی افزود: اگر در جماران انسان بزرگواری از سلاله حضرت زهرا(س)، از نطق قرآن سخن می گفت و از ناطق آن خبر می داد امروز هم رهبر فرزانه ما همین راه را به ما نشان می‌دهد و ما به خوبی آن را مشاهده می کنیم./945/پ202/س
ارسال نظرات