۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۸۶۲۷۷
دانشکده علوم حدیث:

مسؤولان آمریکایی باید پاسخگوی هتک حرمت قرآن کریم باشند

خبرگزاری رسا ـ‌ دانشکده علوم حدیث، در پی اهانت به قرآن کریم با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: مسؤولان آمریکایی باید پاسخگوی این نوع اقدامات باشند و نسبت به این گستاخی پاسخی روشن به جهان اسلام و ملل مسلمان داشته باشند.
دانشكده علوم حديث


به گزارش خبرگزاری رسا، در پی به آتش کشیده شدن قرآن در برخی از ایالت‌های آمریکا، دانشکده علوم حدیث با انتشار بیانیه‌ای اقدام افراد افراطی و دین‌ستیز آمریکایی در سوزاندن قرآن را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: در کمال تاسف و با وجود اعتراض‌های چند روز منتهی به 11 سپتامبرشاهد حرکتی جاهلانه از سوی عده‌ای نابخرد در به آتش کشیدن قرآن کریم، بزرگترین میراث حقیقت بودیم؛ این در حالی است که در قرآن کریم بارها نام حضرت مسیح به عنوان پیامبر اولوالعزم و نام حضرت مریم مادر حضرت مسیح آورده شده است، این افراد با آتش کشیدن نام حضرت مسیح و حضرت مریم ثابت کردند به هیچ دینی اعتقاد ندارند.

در این بیانیه تصریح شده است: آری مسؤولان آمریکایی باید پاسخگوی این نوع اقدامات باشند و امیدواریم دولتمردان آمریکایی نسبت به این گستاخی پاسخی روشن به جهان اسلام و ملل مسلمان داشته باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است:عاملان این جنایت باید بدانند که قرآن کریم روشن‌ترین راه هدایت انسان‌ها، در دل انسان‌های جویای حقیقت قرار داشته و عشق آن به مسلمانان محدود نیست و نور فراگیر و تعالیم آسمانی آن هرگز با چنین اقدامات سخیفی خاموش نمی‌شود.

در پایان این بیانیه دانشکده علوم حدیث این حرکت مذبوحانه افراطیون صهیونیست را محکوم کرده و انزجار خویش را از عاملان آن اعلام داشته است./919/د102/ص



ارسال نظرات