۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۸۶۲۸۰
دانشجویان دانشگاه شهید چمران:

دشمنان توانایی مقابله با منطق قرآن را ندارند

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز با انتشار بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.
قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز با انتشار بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: جهان بار دیگر شاهد نمایش مضحک از سلسله جنایات و هتاکی‌های انسان‌هایی فاقد انسانیت و ادراک است که این بار اهانت به مقدس‌ترین کتاب آسمانی را نشانه گرفته‌اند.

در ادامه این بیانیه اضافه شده است: این بازیگران نگون‌بخت عروسکانی بیش نیستند که با سرانگشتان خون‌آلود صهیونیست‌های غاصب و انسان‌ستیز، هر از چندگاهی به حرکت درآمده و قصد مقابله با قدرت لایزال الهی را می‌نمایند. گویی با دهان‌هایشان می‌خواهند آفتاب تابان را خاموش کنند. زهی خیال باطل که نور خدا گسترده‌تر خواهد شد.

این بیانیه می افزاید: واضح است که توهین به مقدسات اسلامی در راستای تحریک مسلمانان نسبت به انجام اقدامات تلافی جویانه و استفاده رسانه‌های استکباری غالبا صهیونیستی جهت تکمیل پروژه اسلام هراسی و آغاز پروژه جدید اسلام ستیزی صورت گرفته است.

در این بیانیه افزدوه شده است: توهین به قرآن‌ مجید و هر کتاب مقدسی و هر دینی به هر بهانه خود ساخته‌ای، در جهانی که به سوی ظهور عدالت‌گستر بزرگ به پیش می‌رود و قلوب انسان‌های آزاده آماده پذیرش منطق بزرگ الهی، مهدی موعود می‌‌شود، شکستی است که آثار آن از ابتدا معلوم است.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: اما جنود جهل و شیطان آنچنان در عصیان غوطه‌ورند که ضحاک وار آتش زدن بر دامن حقیقت را دوای مارهای روییده بر شانه‌های خود می‌دانند. اما حقیقت را چه باک که نیست این آتش جز «بردا و سلاما».

در پایان این بیانیه آمده است: جامعه دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز این اقدام را ناشی از جهالتی مرموزانه می‌داند و شدیدا آن را محکوم می‌نماید و ضمن تسلیت این حادثه غم‌بار، اعلام می‌دارد که تنها راه حل این معضل بزرگ بشریت، بازگشت به ایمان، اخلاق و احترام متقابل پیروان ادیان الهی است./945/د102/س
ارسال نظرات