۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۸۶۲۸۳
امام جمعه الوار گرمسیری:

آمریکا در جریان قرآن سوزی دچار حماقت سیاسی شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه الوار گرمسیری اندیشمک اظهار داشت: عدم واکنش دولتمردان آمریکا به مراسم قرآن سوزی نوعی حماقت سیاسی است و باید منتظر تبعات آن از سوی مسلمانان جهان باشند.
حجت الاسلام محمد جواد حسيني منش، امام جمعه الوار گرمسيري
حجت الاسلام محمد حسینی منش، امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که دولتمردان آمریکا باید از حمایت این گونه رفتارها دست بردارند و به بازخوردهای آن توجه کنند، تصریح کرد: عدم واکنش دولتمردان آمریکا به مراسم قرآن سوزی نوعی حماقت سیاسی محسوب می شود، و باید منتظر تبعات آن از سوی مسلمانان جهان باشند، اگرچه ما معتقد هستیم که آنان قادر به انجام چنین اقداماتی نیستند.

حجت الاسلام حسینی منش با اشاره به ادعای یک کشیش آمریکایی مبنی بر برگزاری آیین قرآن سوزی در سالروز 11 سپتامبر اظعان داشت: این‌گونه اقدامات خصمانه و بی‌خردانه بیانگر نفرت آنان از قرآن و اسلام عزیز ما است؛ البته این فرهنگ پیامبر اکرم(ص) با یاری خداوند متعال در همه جهان در حال گسترش است.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: استکبار جهانی با کارهای خصمانه خود علیه مردمان بی دفاع فلسطین و حمله به کاروان های آزادی رسوایی و انزجار بیشتر مسلمانان را فراهم کرده است./945/پ203/س
ارسال نظرات