۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۶۲۹۷
رییس هیأت‌های مذهبی شهرستان رشت:

هدف غرب دور کردن مسلمانان از مسأله فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع هیأت های مذهبی شهرستان رشت، با محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم گفت: دشمنان اسلام با به راه انداختن بازی سیاسی می‌خواهند مسلمانان را از اولویت‌های اصلی دنیای اسلام همچون فلسطین دور کنند.
قدس
حجت الاسلام سید مهدی مطهری، رییس مجمع هیأت های مذهبی شهرستان رشت، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، اعلام انزجار نسب به مشرکان را یکی از نشانه های اهل ایمان دانست و اظهار داشت: تنفر نسب به اهل شرک و کفر سبب می شود مؤمنان به اعمال و سرنوشت مشرکان و کافران دچار نشوند.

رییس مجمع هیأت های مذهبی شهرستان رشت با محکوم کردن به آتش کشیدن قران کریم در آمریکا، اظهار داشت: تری جونز، کشیش افراطی آمریکایی با به آتش کشیدن قرآن، نمی تواند منطق قرآن را از بین ببرد.

وی سوزندان قرآن کریم در آمریکا را نشانه اوج ترس غرب از حمایت ملت های مسلمان از فلسطین در روز قدس اعلام و اظهار داشت: دشمنان اسلام با به راه انداختن بازی سیاسی از مدت ها قبل، می خواهند مسلمانان را از اولویت های اصلی دنیای اسلام مانند فلسطین دور کنند.

حجت الاسلام مطهری، تقدیر صدر اعظم آلمان را از کاریکاتوریست دانمارکی توهین کننده با ساحت پیامبر اکرم(ص)، مقدمه پروژه اسلام ستیزی در غرب معرفی کرد و گفت: دنیای استکباری غرب اصل دین را هدف گرفته است.

رییس مجمع هیأت های مذهبی شهرستان رشت تاکید کرد:11 سپتامبر بهانه ای برای دین و اسلام ستیزی غرب شده است و هر روز که می گذرد ماهیت دروغ واقعه 11 سپتامبر بیشتر آشکار می شود.

حجت الاسلام مطهری با تاکتیکی خواندن عقب نشینی های غرب در برابر خشم و نفرت ملت های مسلمان، یادآور شد: دولت آمریکا برای جلویگری از سوزاندن قرآن هیچ اقدام مؤثری انجام نداد.

وی با بیان این که غرب با به آتش کشیدن قران کریم نشان داد، ایمان، آرمان و عقیده دنیای اسلام را نشانه گرفته است، افزود: غرب تا زمانی که مردم ایران حافظ و پاسدار ارزش های انقلاب باشند، هر روز دسیسه ای برای اسلام وانقلاب می چیند.

رییس مجمع هیأت های مذهبی شهرستان رشت وظیفه فرد فرد مسلمانان را در برخورد با جنگ نرم دشمن مواجه توام با بصیرت عنوان کرد و گفت: تشخیص دوست و دشمن در میان کشور های حامی ملت‌های مظلوم تنها با بصیرت امکان دارد.

حجت الاسلام مطهری، برادرکشی و ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی و مسلمان و مسیحی را از اهداف دنیای استکبار دانست و گفت: تفرقه مهم‌ترین ابزار غرب برای تسلط بر ملت های مظلوم و کشورهای جهان است./950/پ202/س
ارسال نظرات