۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۸۶۲۹۸
عضو جامعه مدرسین:

اهانت به قرآن کریم حرکتی مذبوحانه از سوی استکبار و صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با محکوم کردن جسارت بی شرمانه به قرآن کریم، دولت آمریکا، اوباما و ایادی وی را پشت پرده و عامل اصلی توهین به قرآن کریم دانست و آنها را در برابر ملت های مسلمان و همه ادیان آسمانی پاسخگو و مسؤول دانست.
2/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين


حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی از اساتید حوزه علمیه قم و عضو جامعه مدرسین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جسارت به قرآن کریم در سالروز حادثه یازده سپتامبر را محکوم و این گستاخی را اقدامی زشت، ضد انسانی و غیر همخوان با ارزش های جوامع مختلف دانست.

وی با بیان اینکه احترام به ادیان آسمانی امری ضروری و لازم است تصریح کرد: اگر کسی ذره ای بویی از انسانیت برده باشد، دست به چنین اقدامات و خباثت هایی نمی زند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی خاطرنشان کرد: سراسر قرآن کریم دعوت به معنویت، انسانیت و ارزش های معنوی و والا است و کسی که چنین گستاخی را به این کتاب آسمانی انجام دهد، نهایت پستی و رزالت خود را ثابت کرده است.

وی با بیان اینکه پشت پرده پروژه قرآن سوزی و اهانت به این کتاب آسمانی، استکبار و صهیونیسم جهانی قرار دارد ابراز داشت: به عقیده ما نظام آمریکا، شخص اوباما و ایادی وی پشت این داستان غم بار هستند و باید در برابر ملت های مسلمان و همه ادیان آسمانی پاسخگو باشند.

این محقق علوم اسلامی و حوزوی ادامه داد: اهانت به قرآن کریم حرکتی مذبوحانه از سوی استکبار و صهیونیسم جهانی است و در ادامه توطئه های قبلی آنها قرار دارد.

وی تصریح کرد: همه مسلمانان جهان باید با روش های مختلف از جمله شرکت در راهپیمایی، بیانیه دادن و اعلام موضع در برابر این جسارت و هتاکی بزرگ، موضع گیری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی، با اشاره به سخنان و بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری، ابراز داشت: ما هرچه فریاد داریم باید بر سر آمریکای جنایتکار بکشیم و بدانیم که این توطئه های شوم نیز زیر سر استکبار و آمریکا است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: امیدواریم با حضور پیروان همه ادیان، مسلمانان و مسیحیان واقعی و عکس العمل مناسب آنها، کسانی که این فاجعه را بوجود آورند و به قرآن کریم جسارت کردند، از خباثت و اقدام زشت خود پشیمان شوند. /924/ت302/ع

ارسال نظرات