۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۸۶۳۰۳

جسارت به قرآن، نشانه ترس نظام سلطه و غرب از فرهنگ ظلم ستیز اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی، جسارت به قرآن کریم را نشانه ترس نظام سلطه و غرب از فرهنگ ظلم ستیزی دین اسلام دانست و این هتاکی بزرگ را محکوم کرد.
موسي قرباني نماينده مجلس موسي قرباني


حجت الاسلام موسی قربانی، نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جسارت به قرآن کریم در سالروز حادثه یازده سپتامبر را محکوم و تقبیح کرد.

وی قرآن سوزی را نشانه طرح اسلام هراسی و ترس غرب از فرهنگ ظلم ستیزی دین اسلام دانست و تاکید کرد: اسلام دینی است که ظلم و ستم را بر نمی تابد و این جزو اصول مسلم این دین آسمانی است.

این فعال سیاسی، با بیان اینکه اسلام ناب محمدی امروز مرزها را درنوردیده است ادامه داد: دنیای غرب نیز این موضوع را درک کرده است و می داند که اسلام چه ویژگی هایی دارد، از این رو تلاش می کنند با بهانه ها و توطئه های مختلف علیه مسلمانان ذهنیت منفی ایجاد کنند.

وی حادثه یازده سپتامبر را طراحی خود آمریکایی ها دانست و تصریح کرد: بر فرض که این حادثه کار القاعده و طالبان باشد، اینها خود دست پرورده آمریکا هستند و دامان اسلام از خشونت و اعمال تروریستی مبرا است.

عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی، هدف اصلی توطئه های غرب و استکبار جهانی را بهانه تراشی برای معرفی اسلام به عنوان دینی خشن عنوان کرد و ابراز داشت: هم مسلمانان از اعمال تروریستی ابراز تنفر می کنند و آموزه های دینی نیز چنین اجازه ای را نمی دهد.

وی تصریح کرد: با جوسازی هایی که آنها کرده اند، اتفاقاتی که افتاده است نتیجه طبیعی جوسازی مقامات آمریکایی علیه مسلمانان و امت اسلام است؛ آنها پیروان مکتب اسلام را خشونت طلب معرفی و منشا آن را نیز آموزه های قرآن ذکر کرده اند، در حالی که این مساله یک عوام فریبی جهانی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حادثه یازده سپتامبر به خود آمریکایی ها مربوط می شود و آنها این حادثه را طراحی کردند تصریح کرد: جوسازی آمریکایی ها باعث تحریک عده ای شد و متاسفانه جسارت بزرگی به کتاب آسمانی قرآن کریم صورت گرفت که دل های میلیون ها مسلمان و غیر مسلمان را جریحه دار کرد.

وی بیان داشت: اگر دولت آمریکا به صورت جدی ادعا می کند که پشت این قضایا نیست، در صورتی ادعای آنها پذیرفتنی است که با هتاکان و حرمت شکنان کتاب مقدس مسلمانان برخورد کند.

نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر آمریکا و دولتمردان آنها این اقدام را انجام ندهند مشخص می شود که این اهانت نیز کار خود آمریکا بوده است. /924/ت302/ع

ارسال نظرات