۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۸۶۳۰۹
سپاه شهدای آذربایجان غربی:

حمایت از کلام آسمانی وظیفه همگان است

خبرگزاری رسا ـ سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با اعلام حضور در راهپیمایی به مناسبت آتش کشیدن قرآن مجید، در محکومیت این عمل بی شرمانه بیانیه ای صادر کرد.
قرآن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در واکنش به اقدام ناشایست، جسورانه و بی شرمانه تعدادی از ایادی وابسته به صهیونیست در آمریکا بیانیه ای را منتشر کرده است.
 
در بخشی از این بیانیه آمده است: هنوز ترنم باران اشک بر گونه های مسلمانان که ثقل اکبر و قرآن عظیم را در بهترین شبهای سال و لیالی قدر واسطه فیض و رحمت واسعه الهی قرار داده اند خشک نشده بود که دست خائنانه و پلید شیطان رجیم از آستین صهیونیزم جهانی و ایادی آن بیرون آمده و نقشه شوم و پلیدی را در سر می پروراند تا شیرینی عید بزرگ جهان اسلام، عید فطر عید بازگشت به همه خوبیها را به تلخکامی مبدل سازد.

سپاه شهدای استان آذربایجان غربی، در پی اهانت منحوس ترین و منفورترین انسانها به ذات مقدس قرآن کریم، همگام با آحاد مسلمانان جهان بویژه مردم آزاده و دیندار ایران اسلامی و مردم مومن و خدا دوست آذربایجان غربی ضمن محکومیت این عمل ضد دینی، آمادگی خود را جهت حمایت از این حبل الله متین و صراط مستقیم در راه پیمایی 23 شهریور اعلام می کند./936/د103/س
ارسال نظرات