۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۸۶۳۱۳
امام جمعه دزفول:

دولتمردان آمریکایی منتظر پاسخ مسلمانان باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول، دولتمردان آمریکایی را منشأ اهانت به ساحت مقدس قرآن دانست و گفت: دولتمردان آمریکایی منتظر پاسخ تند مسلمانان جهان باشند.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول
حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه شهرستان دزفول، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط کشیش مزدور آمریکایی اظهار داشت: آنچه در آمریکا در توهین به قرآن اتفاق افتاد، تنها دسیسه‌ای است که از سوی دولتمردان آمریکایی طراحی شده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: تئوری توهین به قرآن و سوزاندن این کتاب آسمانی تنها دسیسه‌ای احمقانه از سوی دولتمردان آمریکایی است و این افراد باید منتظر پاسخ تند مسلمانان جهان باشند.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در مقابل سلمان رشدی مرتد ایستاد و بر برابر فشارهای بین‌المللی تسلیم نشد و وی را مرتد اعلام کرد و ریختن خون وی را در هر جای جهان بر مسلمانان واجب اعلام کرده و درباره اتفاقات اخیر نیز باید منتظر دستور مراجع تقلید بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول ابراز داشت: حرکتی که این افراد در برابر دیدگان هزاران مسلمان معتقد به اسلام و قرآن از خود نشان دادند در حقیقت نوعی وحشی‌گری تمام عیار در عصر حاضر بود.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه تصریح کرد: آنهایی که ادیان الهی را به سخره گرفتند و سعی می‌کنند اندیشه‌های غلط خود را از این طریق به دنیا القا کنند، سخت در اشتباه هستند؛ چون تعدی و مخالفت با قرآن و سایر ادیان الهی، تعدی با تمامیت انسانیت و بی‌حرمتی به آنها است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، خاطر نشان کرد: سوزاندن قرآن در برخی از ایالات آمریکا نه تنها نشان از بی‌حرمتی‌ها و جهل معاصر بلکه اتفاقی غیرقابل تحمل است که وقاحت رژیم صهیونیستی را در مبارزه با ادیان الهی به ویژه اسلام نشان می‌دهد.

امام جمعه شهرستان دزفول، در ادامه ابراز داشت: امروز وحشت و هراس از اسلام و مبانی آن بر اردوگاه دشمن حاکم شده است و راه فراری نیز از این هراس و وحشت برای آنها وجود ندارد.

وی اظهار داشت: این حرکت‌ها را نشان از نادانی دشمنان اسلام دانست و ادامه داد: آنهایی که دین مسیح و یهود را امروز با اندیشه‌های ناپاک خود به آلوده کرده‌اند، قصد توهین به کتاب ارزشمند الهی را دارند که خود در نقمت و عذاب این کار گرفتار می‌شوند.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه تصریح کرد: این حرکت را نباید به پای مسیحیان نوشت چرا که تکریم و تعظیم تمام ادیان الهی در سرلوحه کار و اقدام ادیان الهی به ویژه دین مسیحیت قرار دارد.

امام جمعه دزفول یادآور شد: چنین حرکت‌هایی را تأسف بار خواند و گفت: دشمنان باید از تاریخ عبرت بگیرند چرا که خداوند عاقبت چنین اعمال قبیحی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، نور قرآن را درخشنده‌تر و آن را در قلب‌ها پرنورتر از گذشته دانست و بیان داشت: قرآن کریم پاسخی روشن به تمام خواسته‌های بشر در همه ادوار داده است./945/ت302/س
ارسال نظرات