۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۶۳۲۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان:

آمریکا بداند مسلمانان در برابر هتک حرمت قرآن کریم ایستادگی می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، اظهار داشت: دولت آمریکا بداند مسلمانان در برابر هتک حرمت قرآن کریم ایستادگی می کند.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني فرد، امام جمعه شيبان اهواز، مدير کل اوقاف و امور خيريه خوزستان
حجت الاسلام سید عبدالرضا حسینی فرد، امام جمعه موقت شیبان اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با محکوم کردن اهانت بی شرمانه دشمنان اسلام نسبت به قرآن کریم، اظهار داشت: استکبار جهانی، با هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن چندین هدف شوم را تعقیب می‌کند.

حجت الاسلام حسینی فرد، تاکید کرد: دشمن می‌خواهد با این ورود و قد علم کردن در مقابل انقلاب اسلامی و قرآن کریم، مسلمانان را آ‌زمایش کند و امروز نیز مشخص شد که مسلمانان محکم‌تر و مقاوم تراز گذشته در برابر دشمن ایستاده‌اند و ایستادگی خواهند کرد و دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: دولت آمریکا اقدام به ایجاد حساسیت می‌کند، به این گونه که خود وارد عمل می‌شود و اقدام به این عمل می‌کند و از سویی دیگر اقدام به عقب‌نشینی می‌کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: این در حالی است که همگان می‌دانند دولت آمریکا این توطئه‌ها را پی‌گیری می‌کند و مسئول اصلی این اتفاقات خود دولت آمریکا است.

امام جمعه موقت شیبان اهواز خاطر نشان کرد: دولت آمریکا بداند که دولت اسلامی و مسلمانان در مقابل هتک حرمت قرآن کریم ایستادگی کرده‌ و پایدارتر و محکم‌تر از همیشه در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد./945/پ202/ص
ارسال نظرات