۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۸۶۳۲۷
آیت الله شفیعی:

اهانت به قرآن نشان از خواری مستکبران در برابر عظمت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هتک حرمت به قرآن، نشانه خواری سلطه گران و مستکبرانی است که از نورانیت قرآن ضربه خورده و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) را پایان حیات ننگین و عربده کشی‌های خود می دانند.
آيت الله شفيعي نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کرد و اظهار داشت: اهانت دردناک ایادی استکبار جهانی و عوامل صهیونیسم بین الملل به قرآن کریم، قلب حضرت ولی عصر(عج) و دل‌های موحدان و یکتاپرستان به‌ویژه امت بزرگ اسلامی را شکست و عواطف پیروان ادیان الهی و آزادگان و فرزانگان را جریحه دار کرد.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان، در ادامه این پیام خاطرنشان کرده است: این جنایت تلخ که پیش از آن نیز به دست برخی مزدوران وابسته همچون سلمان رشدی مرتد صورت گرفته بود، نشان زبونی و خواری سلطه گران و مستکبرانی است که از نورانیت قرآن و اقتدار و صلابت اسلام عزیز، ضربه خورده اند و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) را، پایان حیات ننگین و عربده کشی های خود می دانند.

آیت الله شفیعی در این پیام تصریح کرده است: امروز بر همگان به‌ ویژه مسلمانان غیور و دوستداران قرآن و شریعت، فرض و لازم است به صورت قاطع و یکپارچه، حرکت رذیلانه جدید شیطان بزرگ را خنثی کنند و با وحدت و هوشیاری از حریم قرآن دفاع نمایند و بدانند این گستاخی و بی شرمی، رسوایی ابدی را برای طراحان و بانیان آن رقم خواهد خورد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان پیام خود، افزوده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای امت اسلامی، از خداوند منان عزت و سربلندی اسلام و مسلمین و شکست و خذلان آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را مسئلت می نمایم./945/د102/س
ارسال نظرات