۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۸۶۳۴۵
فرمانداری اهواز در بیانیه‌ای؛

ستیز غرب نشانه عظمت جهان‌شمول اسلام است

خبرگزاری رسا ـ فرمانداری اهواز در بیانیه ای، هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کرد.
بيانيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فرمانداری اهواز با صدور بیانیه ای، توهین شرم آور به قرآن کریم توسط کشیش مزدور آمریکایی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: عظمت جهان شمول اسلام آنچنان خاری بر چشم دشمنان این آیین الهی نشانده است که راهی جز ستیز آشکارا برای آنها باقی نمانده و خواری و ذلت خود را این چنین به نمایش گذاشته و در اقدامی بی شرمانه دست به اهانت به قرآن کریم، این معجزه الهی، زده اند.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: عاشقان اسلام و دیانت در اهواز، همراه با مسلمانان موحد در اقصی نقاط جهان، این اقدام نابخردانه را محکوم و ضمن احترام به تمامی ادیان و پیامبران الهی اعلام می دارند.

در بیانیه فرمانداری اهواز خاطر نشان شده است: این تحرکات هدفمند نه تنها خدشه ای در وحدت و اعتقاد راسخ مسلمانان نخواهد داشت، بلکه افشا کننده نیات استکبار جهانی در مبارزه با روح آزادگی و صلح دوستی مسلمانان جهان است و بر عظمت آیین الهی اسلام خواهد افزود.

کارکنان انجمن اسلامی، مخابرات و دادگستری دزفول جسارت به قرآن کریم رامحکوم کردند

کارکنان دادگستری و مخابرات دزفول نیز با صدور بیانیه های جداگانه ای، جسارت بی شرمانه عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم را به ساحت مقدس قرآن کریم محکوم کردند.

در بیانیه انجمن اسلامی، کارکنان و مدیریت مخابرات و کارکنان دادگستری دزفول، هتک حرمت به کتاب آسمانی را نشانه جهل، درماندگی و انحطاط فکری دشمنان اسلام دانستند.

در این بیانیه ها اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم معجزه نورانی خاتم الانبیا(ص) را محکوم کردند و آن را حرکتی ضد انسانی و شیطانی از سوی صهیونیستها و استکبار جهانی خواندند./945/د101/س
ارسال نظرات