۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۸۶۳۴۸
معاون دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان:

پایبندی مسلمانان به قرآن در جریان قرآن‌سوزی به اثبات رسیده است

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان با تأکید بر این که دشمن به شکل مستقیم دین اسلام را هدف قرار داده است، گفت: دشمنان اسلام با قرآن سوزی در نظر داشتند تا توان پایبندی مسلمانان به قرآن را بسنجند.
حجت الاسلام محمد آل مبارک، معاون آموزش هاي کاربردي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در خوزستان
حجت الاسلام محمد آل مبارک، معاون آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که روحانیت نوک پیکان مقابله با فرقه‌های ضاله که مدت بسیاری است در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند، اظهار داشت: طلاب باید با ابزارهای فرهنگی در برابر این فرقه های منحرف و ضاله ایستادگی کنند.

معاون آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان با تأکید بر این که اکنون دشمن به شکل مستقیم دین اسلام را هدف قرار داده است، به قرآن سوزی از سوی کشیش مزدور آمریکایی اشاره و تصریح کرد: قرآن سوزی که از سوی کشیش آمریکایی انجام شد در حقیقت آزمونی در راستای سنجش توان مسلمانان در دفاع از مکتب اسلام بود.

وی از تدوین دوره هایی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در قم خبر داد و گفت: برخی از این دوره ها در قالب ادبی مانند نویسندگی و بیان احکام و برخی دیگر منبعی هستند به شکلی که مخاطب مستقیم آنها مردم هستند.

حجت الاسلام آل مبارک با بیان این که برخی از فرقه های منحرف در حال گسترش در دنیا هستند، از برگزاری دوره های نقد و آشنایی فرقه های وهابیت، بهائیت، تصوف و شیطان پرستی خبر داد و افزود: این فرقه ها از نا آگاهی مردم به بیشتر جوانان استفاده کرد و عقاید انحرافی خود را ترویج می دهند؛ از این رو تنها روحانیان می توانند ضمن آگاهی بخشیدن به مردم با آنان مقابله کنند.

معاون آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان در ادامه اذعان داشت: در یکی از شهرستان های خوزستان، بر اساس بعضی از جریان های سیاسی، اقتصادی، عده ای توانستند با جذب برخی از مردم سبب انحراف عقیدتی آنان شوند؛ از این رو افزون بر آشنایی طلاب و روحانیان با فرقه صوفی گری، مردم آن شهرستان نیز با این فرقه و اهداف پلید آن آشنا شدند./945/ت302/س
ارسال نظرات