۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۸۶۳۵۳
دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

یازده سپتامبر برای دشمنی با اسلام و قرآن طراحی شده بود

خبرگزاری رسا ـ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت اهانت به قرآن کریم، اعلام کرد: دفتر تبلیغات این جنایت را محکوم و پشت پرده حرکت یازده سپتامبر را دشمنی با قرآن می داند.
بيانيه
به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با صدور بیانیه ای اهانتبه ساحت قرآن در آمریکا را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است: 14قرن پیش آخرین و کاملترین پیام هدایت بشری توسط رب العالمین بر امین ترین فرد زمانه فرود آمد، فرودی که کلمات نورانی آن را هرکسی تاب تحمل آن نبود و تنها انسان های آزاد اندیش، آزاد نگر و فهیم که اهل بصیرت و تفکر هستند توانایی درک این کلمات غنی و ثقیل را دارند.

در این بیانیه با اشاره به شروع 113سوره قرآن با رحمانیت و رحیمیت ادامه می دهد: امروز بشریت به دنبال کشف قدرت های ماورای طبیعت است قدرتی که اشراف بر تمام قدرتهای مادی داشته باشد و قرآن آخرین نسخه هدایت و آخرین نسخه راهنمای کمالات معنوی و ماورای طبیعت است.

دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در این بیانیه با بیان اینکه همه مسلمانان معتقدند قدرتهای مادی دنیا سست و فناپذیر است می افزاید: اعتقاد و باور فرد فرد مسلمانان بر این است که قدرت های معنوی پایدار و باقی هستند و تمام نیروی قدرت های مادی از منبع واحد قدرت های معنوی است.

این بیانیه ادامه می دهد: در آخرین نسخه هدایت بشری، داستانهایی از ابراهیم، عیسی، مریم، موسی، نوح و محمّد و سایر انبیاء سلف علیهم السّلام آورده شده است و از آنها به احترام و به بزرگی یاد شده است. و رسالت انبیاء الهی! چیزی جز ابقاء وحدت و انسجام و ایجاد صلح و محبّت در میان قوم خودشان نبود است و تبلیغ ادیان ابراهیمی هیچگاه به سمت انبیاء نبوده است بلکه از طرف انبیاء به طرف خالق یکتا بوده است ولی در تاریخ کوردلانی سودجو! که به دنبال دستیازی به منافع دیگران بوده اند و همیشه تلاش آنها برای ایجاد دشمنی و نفاق در میان مردم ساده دل و صادق بوده است و تمام تلاش خود را به کار می بردند تا این وحدت و انسجام شیرین را متلاشی نمایند.

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعلام می دارد: کلام خداوند متعال از جنسی نیست که بتوان آن را با آتش ضعیف دنیایی حتی آن را تضعیف کرد چه برسد به اینکه بخواهند آن را از بین ببرند چرا که اگر تمامی انسان های روز زمین تمام قوای علمی و عملی خود را برای مقابله با کلام حق تعالی به کار برند هرگز توانایی مقابله با آن را نخواهند داشت.

این بیانیه یازدهم سپتامبر را تلاش و آغاز حرکتی علیه اسلام می داند و می افزاید: این واقعه چهره پلید ستمگران که در پس ظلمت خود پنهان شده بودند را بر جهانیان آشکار ساخت، چرا که انی واقعه به مصداق این آیه است که می فرماید و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین.

دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه قرآن نوری است که هیچ نوری توانایی مقابله با آن را نخواهد داشت، خاطر نشان می سازد: یازدهم سپتامبر سبب شد تا کشورهای اسلامی در تبیین معارف قرآنی در سراسر جهان یک بار دیگر با هم متحد شوند و تارهای عنکبوتی به ظاهر فولادی ظلمت را در هم بشکنند و یازدهم سپتامبر آینده روزی خواهد بود که قرآن در تمامی ممالک نور خود را خواهد گستراند و چهره کوردلان قرآن ستیز بر همگان روشن خواهد شد./965/د102/ص
ارسال نظرات