۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۸۶۳۶۰
الهام در جمع مردم ارومیه:

آتش کشیدن قرآن پرده از تمدن شیطانی غرب برافکند

خبرگزاری رسا ـ مشاور حقوقی رییس جمهور گفت: به آتش کشیدن قرآن توسط ایادی آمریکا پرده از تمدن شیطانی غرب برافکند و ماهیت تفکر مدرن دنیای امروز را برملا کرد.
دکتر الهام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، دکتر غلامحسین الهام، مشاور حقوقی رییس جمهور امروز در جمع پرشور معترضین به آتش کشیده شدن قرآن در ارومیه گفت: کسانی که مدعیان آزادی اندیشه و تفکر هستند با به آتش کشیدن قرآن نه تنها به عقاید پاک، مقدس و رحمانی بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان بلکه به معتقدان همه ادیان ابراهیمی جسارت و اهانت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه به جز قرآن چه چیزی حقیقت عیسی، موسی و ابراهیم را شناساند، خاطرنشان کرد: حقیقت رسالت انبیا را قرآن شناسانده است، پیام این کتاب آسمانی سراسر «سلام علی المرسلین» است بنابراین قرآن سوزی به آتش کشیدن خداوند است.

وزیر دادگستری تاکید کرد: استکبار با این عمل مذبوحانه نشان داد که تحمل حق، راستی، صداقت، پاکی، صلح و پایداری را ندارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه قرآن رسالت پیامبران را بسم الله الرحمن الرحیم می داند، خاطرنشان کرد: در سایه وجود این کلام وحی که بر رحمانیت خداوند گواه است، صلح، آزادی، شرافت، کرامت انسانی معنا می شود بنابراین این گستاخان با به آتش کشیدن قرآن رحمانیت، صلح، راستی و کرامت را آتش زدند.

وی اضافه کرد: رسالت قرآن دعوت همه ادیان به تعالی، توحید، آستانه ربوبیت، تعبد و پرهیز از شرک است، افرادی که قرآن را به آتش کشیدند بگویند با چه چیزی مبارزه می کنند و پیرو کدام دین هستند.؟

دکتر الهام در ادامه با بیان اینکه تمدن غرب با ماهیت دین و خدا مبارزه می کند، خاطرنشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی مستکبران برای مبارزه با حقیقت اسلام دنیا را از اسلام ترسانده اند به طوریکه اسلام ستیزی و اسلام هراسی در دستور کار آمریکا و شیاطین قرار گرفته است.

غرب با توهین به قرآن بزرگترین جنایت تروریسی را مرتکب شده است

بنابر گفته سخنگوی دولت نهم کسانی که به بهانه مبارزه با تروریسم به افغانستان و غزه لشکر کشی کرده بودند امروز با این اقدام بزرگترین جنایت تروریستی را موجب شده اند.

وی با اشاره به گذشت نه سال از حادثه ساختگی 11 سپتامبر گفت: 11 سپتامبر که آمریکا اجازه تحقیق هیچ گروه حقیقت یابی را در این مورد نداد، امروز هولوکاست و جعبه سیاه دیگری شده است که آمریکا جنایات خود را در قالب آن ادامه دهد.

دکتر الهام تصریح کرد: دستهای سیاه صهیونیستها و خود آمریکا در حادثه 11 سپتامبر دخیل بود درحالی که بعد از گذشت نه سال اسلام را متهم می کنند و توسط یک کشیش ابلح اهانت به قرآن را در دستور کارشان قرار می دهند.

وزیر سابق دادگستری خطاب به مسیحیان بیان کرد: اگر ساحت مسیحیت اصیل و مقدس از اهانت به ادیان و رفتار دردمنشانه و حیوانی برخی کشیکها و کلیساها بیزار است باید با اقدامی مناسب و شایسته آن را جهت تسکین قلب یک و نیم میلیارد مسلمان ابراز کنند.

وی با بیان اینکه اصل تروریسم در رژیم آمریکا و صهیونیسم نهفته است، گفت: صهیونیسم به بهانه 11 سپتامبر کل منطقه را قتل عام کرد، علاوه بر حمله به افغانستان و عراق دو جنگ سنگین در لبنان و فلسطین به راه انداخت و امروز نیز با این اقدام مذبوحانه بزرگترین جنگ را علیه صلح جهانی تشدید کرد.

 تعرض به اعتقادات از لشکر کشی به خاک کشورها بدتر است

دکتر الهام در ادامه با اعلام اینکه تعرض به اعتقادات ملتها از تعرض به خاک کشورها و سرزمینها بدتر است، اظهار داشت: اهانت، توهین و به آتش کشیدن قرآن تعرض به حوزه اعتقادی میلیارد ها مسلمان است که به عنوان بزرگترین تهدید علیه مسلمانان، اعلان جنگ با عقاید بشری و ادیان الهی است.

وی تصریح کرد: مستکبران زمانی در قالب مسئله سلمان رشدی، کاریکاتوریست دانمارکی، قضیه 11 سپتامبر و امروز با آتش کشیدن و هتک حرمت قرآن کینه خود را علیه دین و حقیقت اسلام نشان می دهد.

مشاور حقوقی رییس جمهور  تاکید کرد: اگر آمریکا مدعی بی گناهی در این زمینه است، باید عاملان این اقدام اهانت آمیز را که قلب مسلمانان را جریحه دار کرده است فورا و شدیدا مجازات کند.

صهیونیسم می خواهد با قران سوزی جنگ بین ادیان را دامن بزند

وی در جمع مردم ارومیه همچنین تاکید کرد: صهیونیسم می خواهد با آتش زدن قرآن به نفاق و جنگ بین ادیان دامن زده و آن را به بدنه مردم و جامعه بکشاند در حالی که مردم دنیا هوشیارند و می دانند که جنگ بین ائمه کفر و دین است.

دکتر الهام با بیان اینکه اندیشه های پاک قرآنی فراگیر شده است، گفت: اندیشه های پاک، توحیدی و ناب الهی که از انقلاب اسلامی موج گرفته است به بیداری امت اسلامی، محرومان و مستضعفان جهان کمک کرده و همه را در برابر فریاد زیاده خواهی مستکبران آگاه ساخته است.

وی ترس و هراس دشمنان را از روشنگری، بیداری و عدالتخواهی ملتها دانست و اعلام کرد: روز آزادی ملتها فرا رسیده است و امام عصر(عج) این منادی صلح واقعی خواهد آمد و وعده قرآن را که همانا مرگ شیاطین است تحقق خواهد بخشید./936/پ201/س
ارسال نظرات