۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۸۶۳۶۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

دنیای غرب بداند هزینه سنگینی را باید متحمل شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: کشورهای مسلمان و آزادی ‌خواه جهان باید با وحدت چنین اقدام موهنی را محکوم کنند تا دنیای غرب بداند اقداماتی از این دست هزینه‌ های گران و سنگینی در پی خواهد داشت.
سيد‌محمد فخري،مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي
حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با بیان اینکه هیچ دشمن و توطئه شیطانی نمی تواند به حریم آخرین کتاب مقدس خدا لطمه وارد کند، اظهار داشت: توهین به قرآن کریم به هر نحوی و از سوی هر فردی محکوم است و قابل توجیه نیست.

وی تاکید کرد: کشورهای مسلمان و آزادی ‌خواه جهان نیز باید با وحدت چنین اقدام موهنی را محکوم کنند تا دنیای غرب بداند اقداماتی از این دست هزینه‌ های گران و سنگینی در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام فخری ادامه داد: قرآن کریم به دلیل الهی بودن، معنویت، انسانیت و علم از مقدس ترین کتابهای آسمانی است که هیچ کتابی به این اندازه زیبا و جذاب نیست.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلام همواره این کتاب مقدس مورد بی حرمتی های بسیاری واقع شده است ولی همواره مسلمانان نه تنها این اقدامات را محکوم کرده اند بلکه روز به روز بر نورانیت و نفوذ این کتاب الهی در زندگی ملت های جهان افزوده شده است.

وی اظهار داشت: هرچند این اهانت از سوی یک کشیش مسیحی انجام شده است ولی ما مسلمانان هرگز به خود اجازه توهین به سایر ادیان را نداده و همواره ادیان و کتابهای مقدس و پیامبرانشان را مقدس شمرده ایم بنابراین توهین به کتاب آسمانی مسلمانان و تکمیل کننده تمام ادیان قابل قبول نیست و عاملان باید جوابگو باشند./936/پ202/س

ارسال نظرات