۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۸۶۳۹۲
نماینده ولی فقیه در سپاه قم:

استکبار جهانی با حضور قرآن و ارزش های اسلامی منافع خود را در خطر می بیند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قم، با محکوم کردن جسارت به قرآن کریم، گفت: دنیای غرب امروز از موج اسلام خواهی که جهان را فراگرفته، هراسان شده است.
راهپيمايي اعتراض آميز


حجت الاسلام سید حسن اکبری، نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جسارت به قرآن کریم در سالروز حادثه یازده سپتامبر را محکوم و تصریح کرد: دشمنان اسلام باید بدانند، قرآن کریم، با این گونه بی خردی ها و کارهای نسنجیده جایگاه خود را به هیچ وجه از دست نخواهد داد.

وی با تبیین دلایل مخالفت غرب و نظام های سلطه و استکباری با جمهوری اسلامی ایران و ارزش های دینی خاطرنشان کرد: دنیای غرب امروز از موج اسلام خواهی که جهان را فراگرفته، هراسان شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قم ادامه داد: با وجود تلاش های گسترده غرب برای جلوگیری از رشد فزاینده اقبال به اسلام ، امروز همه نگاه ها و توجه ها به دین اسلام و آموزه های غنی آن معطوف شده است.

وی با اشاره به اهداف گستاخی و جسارت به قرآن کریم و مقدسات میلیون ها مسلمان در سراسر جهان تصریح کرد: استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار با حضور ارزش های اسلامی و دینی، منافع خود را در خطر می بیند از این رو دست به این توطئه ها و اقدامات می زند.

حجت‌الاسلام اکبری، با اشاره به روایتی ابراز داشت: ما خدا را شکر می کنیم که دشمنان ما را احمق و نادان قرار داده است، آنها با اهانت به قرآن کریم و مقدسات، باعث مطرح شدن بیشتر این کتاب آسمانی در جهان شدند.

وی تصریح کرد: هرچند هر گونه جسارت و اهانتی به ساحت قرآن کریم محکوم و منفور همه ملت های جهان است، اما در واقع این کار آنها باعث می شود که مردم دنیا اقبال و توجه بیشتری به این کتاب آسمانی و آموزه های آن داشته باشند.

حجت الاسلام اکبری در پایان بیان داشت: جسارت به قرآن کریم، از منزلت این کتاب آسمانی نمی کاهد و ما ضمن محکوم کردن این جسارت و گستاخی بی شرمانه و بزرگ، معتقدیم روز به روز بر عزت و شکوه قرآن کریم و ارزش های متعالی اسلام افزوده خواهد شد. /924/ت302/ع


ارسال نظرات